عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعداد 7 پروژه شهرستان بندرگز از نعمت گازطبیعی بهره مند شدند

مدیرعامل گاز گلستان گفت:

تعداد 7 پروژه شهرستان بندرگز از نعمت گازطبیعی بهره مند شدند

به گزارش روابط عمومی مهندس صفرعلی جمال لیوانی درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان از افتتاح گاز تعداد 7 پروژه شهرستان بندرگز خبر داد

 وی افزود:این پروژه ها که در ایام ا...دهه مبارک فجر به بهره برداری رسیده است شامل 6 واحد صنعتی و یک مورد نیز مربوط به بازسازی و مقاوم سازی شبکه روستای سرمحله بود.

 مهندس جمال لیوانی تصریح کرد:برای گاز رسانی به این 7 پروژه بندرگز مبلغی افزون بر 2 میلیارد و 938 میلیون ریال هزینه شده است که امیدواریم این پروژه ها زمینه ساز شکوفایی اقتصاد منطقه باشد

 وی در ادامه به تشریح عملکرد شرکت گاز استان گلستان در شهرستان بندرگز پرداخت و گفت:این شرکت تاکنون تعداد 44 واحد صنعتی عمده شهرستان و 4 جایگاه CNG را از نعمت گاز بهره مند نموده است .

 مدیرعامل گاز گلستان افزود: با تلاشهای صورت گرفته در روند گاز رسانی به روستاهای استان خوشبختانه شهرستان بندر گز نیز به عنوان شهرستان سبز مفتخر گردیده و در این راستا تمامی 25 روستای شهرستان گاز رسانی شده است.

 جمال لیوانی اذعان داشت:درحال حاضر در سطح شهرستان بندر گز 225 کیلومتر شبکه اجرا شده ، افزون بر 9350 انشعاب نصب ، بیش از 17 هزار و 410 مشترک جذب و بالغ بر 17 هزار و 440 خانوار از نعمت گازطبیعی برخوردار شده اند.

 مدیرعامل گاز گلستان در خاتمه از مشترکین عزیز خواست ، ضمن مدیریت مصرف و رعایت نکات ایمنی قبوض گاز خود را در موعد تعیین شده پرداخت نمایند تا انشاء ا... تاخیری در روند توسعه گازرسانی در سطح استان صورت نپذیرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .