عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمامی روستاهای شهرستان بندرگز ازنعمت گازطبیعی بهره مند می باشند


تمامی روستاهای شهرستان بندرگز ازنعمت گازطبیعی بهره مند می باشند

 به گزارش روابط عمومی مهندس صفر علی جمال لیوانی درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان از بهره مند بودن تمامی روستاهای شهرستان بندرگز استان گلستان ازنعمت گازطبیعی خبرداد.

 وی به تشریح عملکرد شرکت گازاستان گلستان درشهرستان بندرگز پرداخت و افزود:با تلاشهای صورت گرفته در روند گازرسانی به روستاهای استان خوشبختانه تمامی 25 روستای شهرستان گازرسانی شده است و در این راستا بندرگز نیز به عنوان شهرستان سبز مفتخر می باشد.

 مهندس جمال لیوانی گفت:در دو ماهه سال جاری 2 کیلومتر شبکه در سطح شهرستان بندرگز اجرا شده ،تعداد 45 انشعاب نصب ، تعداد 96 مشترک جذب و بالغ بر 96 خانوار و 5 واحد صنعتی نیز از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اند.

 وی اذعان داشت:درحال حاضر درسطح شهرستان بندرگز 230 کیلومتر شبکه اجرا شده ، افزون بر 9410 انشعاب نصب ،بیش از 17 هزار و 515 مشترک جذب و بالغ بر 17 هزار و 512 خانوار از نعمت گازطبیعی برخوردار شده اند.

 ایشان در ادامه تصریح کردند:این شرکت تاکنون تعداد 39 واحد صنعتی عمده و 4 جایگاه CNG شهرستان را از نعمت گاز بهره مند نموده است.

 مدیر عامل گاز گلستان در خاتمه از مشترکین عزیز خواست تا ضمن رعایت نکات ایمنی،هزینه قبوض گاز خود را در موعد تعیین شده پرداخت نمایند تا انشاء ا... تاخیری در روند توسعه گازرسانی در سطح استان صورت نپذیرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .