عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدگاه ورزشکاران مدال آور و ملی پوش گلستان در خصوص انتخابات هفتم اسفند


دیدگاه ورزشکاران مدال آور و ملی پوش گلستان در خصوص انتخابات هفتم اسفند

 مدال آوران و ملی پوشان رشته های مختلف ورزشی استان گلستان در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات خانه ملت و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اهمیت حضور گسترده، از اهمیت این رویداد سیاسی و سرنوشت ساز بودن آن سخن می گویند.

این ورزشکاران در گفت و گو با روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان: از مردم خواستند با حضور فعالانه، پر شور و گسترده خود در انتخابات هفتم اسفندماه، دشمنان را از توطئه چینی مایوس کنند.

عادل مجللی ملی پوش گلستانی رشته قایقرانی در این خصوص گفت: انتخابات در هر کشور عرصه حضور مردم و صحنه تجلی اراده مردمی در تعیین سرنوشت و آینده خویش است.

وی بیان کرد: در شرایط حساس کنونی کشور حضور افراد در پای صندوق های رای بسیار تعیین کننده است و شرکت در این انتخابات لبیکی دوباره به نظام اسلامی و ارزشهای برآمده از آن است.

مدال آور بازی های آسیایی اینچئون افزود: امیدوارم افرادی که بر اساس آرای مردم به مجلس راه پیدا می کنند، رفع مشکلات و کمبودهای استان و مناطق حوزه انتخابیه را مورد توجه بیشتر قرار دهند.

مجللی ادامه داد: با هدف کمک به توسعه کشور در این انتخابات شرکت می کنم و انتظار دارم جامعه بزرگ ورزش استان خود را برای حضور در این عرصه بزرگ آماده کند.

یعقوب کر مدال آور گلستانی مسابقات جهانی آلیش هم گفت: اطمینان دارم جامعه ورزش استان گلستان همانند سال های گذشته که در عرصه های سیاسی حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشت، در انتخابات پیش رو هم شرکت خواهد کرد.

وی بیان کرد: امیدوارم افرادی که موفق به کسب رای لازم برای حضور در مجلس می شوند دلسوزانه به فکر خدمت به مردم باشند.

ملی پوش گلستانی رشته آلیش ادامه داد: هر رای ضربه محکمی بر پیکره استکبار و کمک موثر و ارزشمندی برای به کمال رسیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

کر اظهار کرد: ساخته شدن ایرانی آباد و توسعه یافته در گرو مشارکت بیشتر مردم در صحنه های گوناگونی چون انتخابات است و شرکت در رویداد مهم، وظیفه شرعی هر ایرانی است.

وی افزود: به عنوان یک فرد ورزشی از مردم می خواهم با حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام زده و آنها را از فکر نفوذ به ایران مایوس کنند.

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان هم بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور در انتخابات بر همه ملت ایران واجب است که یکی از ثمرات آن، دفاع از حقانیت انقلاب اسلامی می باشد.

اعظم مقصودلو اظهار کرد: مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای بار دیگر از حقانیت انقلاب اسلامی ایران دفاع کرده و به جهانیان ثابت می کنند همچنان به آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب پایبند هستند.

وی افزود: از همه ورزشکاران به خصوص جامعه بزرگ ورزش کبدی کشور و استان گلستان می خواهم حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند و از دقایق ابتدای رای گیری پای صندوق های رای حاضر شوند.

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان ادامه داد: رای دادن در انتخابات به معنای مشارکت در ساخت آینده کشور است و ورزشکاران گلستانی به خوبی از این فرصت برای سهیم شدن در مدیریت کشور استفاده می کنند.

مقصودلو گفت: در شرایط حساس کنونی کشور که چشم همه جهان به هفتم اسفندماه و حضور مردم ایران در پای صندوق های رای است، حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات می تواند این روز را به یک جشن بزرگ ملی تبدیل کند.

ایمان سنچولی قهرمان کاراته جهان هم گفت: اطمینان دارم جامعه بزرگ ورزش استان گلستان به سرنوشت آینده خود اهمیت می دهد و همگام با سایر اقشار جامعه در پای صندوق های رای حضور پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: همانند سال های گذشته در انتخابات شرکت می کنم و از همه می خواهم که در این رویداد مهم ملی حضور داشته باشند.

ملی پوش گلستانی تیم ملی کاراته اظهار کرد: مردم ایران همواره در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی نظام، حضوری به موقع، آگاهانه و باشکوه داشته اند و این بار هم با شرکت حداکثری در انتخابات دسیسه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

سنچولی ادامه داد: بی تردید در این برهه حساس باید با حضور در پای صندوق های رای نشان دهیم که همچنان استوار و محکم پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده ایم.

وی گفت: ورزشکاران گلستانی به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار برای دفاع از میهن اسلامی پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

به گفته وی مردم ایران همواره در تصمیم گیری های بزرگ و مهم نقش های محوری را ایفا کرده اند و امیدوارم در انتخابات هفتم اسفند نیز بار دیگر تصمیمات بزرگی را اتخاذ کنند.

عضو باسابقه تیم ملی والیبال نشسته هم گفت: حضور در انتخابات وظیفه ای ملی است و برای آنکه مشارکت خود را نشان دهیم حتما در پای صندوق های رای حاضر خواهیم شد.

جلیل ایمری اظهار کرد: ورزشکاران مثل سایر اقشار جامعه در تعیین سرنوشت کشور سهیم هستند و از همه علاقمندان به ورزش می خواهم حضور پررنگی در این انتخابات داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی به فضل الهی با حضور پر شور و گسترده در این عرصه، حماسه ای جاودانه خلق خواهند کرد.

ملی پوش تیم والیبال نشسته ایران افزود: مردم با شرکت پرشور در صحنه انتخابات و انتخاب افراد اصلح و وفادار به آرمان های نظام جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق حماسه سیاسی مورد تاکید رهبر نقش آفرین خواهند بود.

وی بیان کرد: حضور در انتخابات وظیفه ملی و اعتقادی برای همه مردم است و باید با دنباله روی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یک بار دیگر حماسه حضور با شرکت در انتخابات هفتم اسفند ماه به اوج برسد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .