عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مسوولین شرکت نفت منطقه گلستان با مدیران مجاری عرضه استان

به منظور هماهنگی خدمات دهی در ایام نوروز:

نشست مشترک مسوولین شرکت نفت منطقه گلستان با مدیران مجاری عرضه استان

نشست مشترک مسوولین شرکت نفت منطقه گلستان با مدیران مجاری عرضه استان

 به منظور ارائه خدمات مطلوب و مستمر به آحاد مردم شريف استان گلستان و زائران معزز حضرت ثامن الحجج (عج) در ايام نوروز ، جلسه اي با مالكين جايگاهها و فروشندگيهاي عرضه بنزين استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه گلستان ، امير بني كريمي مدير منطقه ، در اين نشست با تاكيد بر فراهم كردن شرايط مطلوب در جايگاه هاي سوخت استان افزود اين منطقه با تمام توان آماده استقبال از مسافران نوروزي است.

وي اظهار كرد : استان گلستان از مسافر خيزترين استانهاي كشور در ايام تعطيلات سال نو به شمار مي رود كه به دليل حجم بالای تردد مسافران در ناوگان حمل و نقل زميني اين استان ، عرضه سوخت بنزين و cng در جايگاه هاي منطقه به حدود دو برابر افزايش مي يابد.

بني كريمي همچنين به طرح گلگشت نوروزي با هدف كنترل و ارتقاي كمي و كيفي خدمات دهي به مصرف كنندگان در طول ايام نوروز اشاره كرد و گفت ، اجراي طرح ياد شده در منطقه گلستان با توجه به تردد زياد مسافرين نوروزي از اهميت ويژه اي برخوردار است .

مدير شركت ملي پخش فرآودره هاي نفتي منطقه گلستان ضمن درخواست همكاري از كليه كاركنان و متصديان جايگاه ها و مجاري عرضه با كارشناسان و بازرسان اين منطقه در اجراي طرح گلگشت نوروزي از زحمات تلاش و اهتمام شبانه روزي و بدون وقفه آنان در طول سال تقدير و تشكر نمود.

نشست مشترک مسوولین شرکت نفت منطقه گلستان با مدیران مجاری عرضه استان

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .