عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیانیه دعوت پایگاه بسیج کوثرشرکت آب منطقه ای گلستان برای شرکت درانتخابات


بیانیه دعوت پایگاه بسیج کوثرشرکت آب منطقه ای گلستان برای شرکت درانتخابات

بیانیه دعوت  پایگاه بسیج کوثرشرکت آب منطقه ای گلستان برای شرکت درانتخابات

پایگاه بسیج کوثر شرکت آب منطقه ای گلستان ، با صدور بیانیه ای از تمامی کارکنان و مردم انقلابی و بصیر استان گلستان برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، متن بیانیه به شرح زیر است:
                                          بسم الله الرحمن الرحیم
پدیده انقلاب اسلامی ایران بعنوان بزرگترین رویداد قرن حاضر برگرفته از اندیشه اسلام ناب محمدی(ص) است که در فضای دوقطبی لیبرالیسم غربی و سوسیالیسم شرقی بروز کرد.
دو قطبی که علیرغم تضاد و تقابل فکری و تسلیحاتی در قالب جنگ سرد در یک چیز وجه اشتراک داشتند و آن مقابله با دین به معنای عام و اندیشه دینی و اسلامی به طور خاص یکی دین را امری شخصی با تکیه بر سکولاریسم و تبلیغ جدایی دین از سیاست و دیگری آن را به عنوان افیون ملتها ترویج می کردند.
امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و احیاگر اسلام راستین و انقلابی در عصر کنونی با الهام از اندیشه دینی و احکام نجات بخش آن توانست نقش دین را در زندگی انسانها و روابط اجتماعی،فرهنگی و سیاسی اثبات و حکومتی را براساس آن بنیان گذاری نماید.
از ویژگیهای بارز و اصلی پیروزی انقلاب اسلامی پیروی و تاسی از رهبری حضرت امام(ره) بعنوان یک مرجع و رهبر دینی با حفظ وحدت و اتحاد ملت بود ملت ایران توانست با پیروی از رهبری یک شخصیت الهی با وحدت کلمه و با حضور همه اقشار در این نهضت بزرگترین رخداد قرن را خلق نماید.
ملت بزرگوار ایران توانست با ایمان و حفظ وحدت بر طاغوت پیروز گردد و با حضور در صحنه و حفظ دستاوردها و ارزشهای الهی درعرصه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید و جانباز با سرافرازی از امتحان سخت الهی بیرون بیاید و در برابر زورگوئیها و اقدامات خصمانه و غیر انسانی استکبار و بویژه شیطان بزرگ آمریکای سلطه گر ایستادگی کند و انقلاب اسلامی را به عنوان الگوی رها بخش با اتکاء بر اندیشه دینی به جهانیان و ملتهای مظلوم و تحت ستم معرفی نماید و بارقه امید را در دل محرومان و مستضعفان برای بدست آوردن استقلال و عزت انسانی بوجود آورد.
از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی که در راستای وحدت مردم شکل گرفت مردم سالاری دینی است که مظهر و تبلور اراده ملت مسلمان ایران در تحقق اصل جمهوریت نظام است و آن دخالت مردم در حق تعیین سرنوشت خود در اداره حکومت و جامعه می باشد.
مردم ولایتمدار ایران اسلامی در طی ۳۷ سال عمر پر برکت جمهوری اسلامی ایران با برگزاری حدود ۳2 انتخابات در این کشور با حضور آگاهانه و مسئولانه ثابت کرده است که پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی می باشند. 
اینک در آستانه پنجمین انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم که با عنایت به دست آوردهای مهم ملت ایران به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش دیپلماتیک دولتمردان با پشتوانه قاطع ملت در موضوع هسته ای این وظیفه و تکلیف دو چندان خواهد بود.
مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو با توجه به تحرکات و دخالت آمریکا و ارتجاع منطقه در اجرای جنگ نیابتی در سوریه و یمن و عراق با حمایت از گروههای تکفیری و تروریستی داعش،النصر، القاعده و … با هدف ایجاد اختلاف میان مسلمانان و برپایی جنگ فرقه ای و مذهبی در منطقه خاورمیانه تمام توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی و ملت ایران را همچون گذشته خنثی خواهد نمود و به امریکا  و هم پیمانشانش ثابت خواهند کرد که تحریهای ظالمانه او در قبل به بهانه پیشرفت های هسته ای و اکنون به بهانه توان موشکی که با هدف کاهش اقتدار ایران در منطقه و جهان صورت می گیرد هیچ خللی در اراده ملت وارد نخواهد کرد و ملت ایران با حفظ وحدت و با حضور حداکثری در صحنه انتخابات که به فرموده مقام معظم رهبری موجب عزت،اقتدار و امنیت خواهد بود به وظیفه و تکلیف دینی و ملی خود عمل می کند.
کارکنان و پایگاه بسیج کوثر شرکت آب منطقه ای گلستان نیز خود را ملزم و متعهد می داند تا همراه با سایر اقشار و آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور پرشور به تکلیف الهی عمل کنند و زمینه ساز مجلسی متعهد، دیندار و توانمند و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

بیانیه دعوت  پایگاه بسیج کوثرشرکت آب منطقه ای گلستان برای شرکت درانتخابات

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .