عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیانیه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان برای حضور پرشوردر انتخابات 7 اسفند


بیانیه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان برای حضور پرشوردر انتخابات 7 اسفند

بیانیه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان برای حضور پرشوردر انتخابات 7 اسفند

 رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با صدور بیانیه ای بر حضور پرشور 7 اسفند و خلق حماسه سیاسی تاکید کرده و از کارکنان، کشاورزان، تولیدکنندگان بخش کشاورزی و.... دعوت کرد با شرکت حداکثری در اين صحنه عظيم و سرنوشت‌ساز حضور حماسي خود را، مانند گذشته به نمايش بگذارند .

دکتر مختار مهاجر در ادامه افزود: بار دیگر مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای ضمن حمایت از این نظام ولایی ، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهان خواهند کوبید .

انتظار می رود این بار نیز در سایه خردورزی و غیرت انقلابی ، سهم شایسته ای از خلق حماسه سیاسی را به نام خود رقم زده و حضوری که استمرار بخش راه امام خمینی (ره) و تحقق خواسته ها و راهبردهای مقام معظم رهبری باشد را با گامی استوار برای اعتلا و سربلندی ایرانی برداریم .

حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوي آحاد مردم ، مشارکت در سرنوشت کشور است و تبلور این مشارکت همه جانبه در تعیین سرنوشت خود در صحنه فعالیت های اجتماعی و لبیک پرطنین و انقلابی به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خلق حماسه سیاسی است.

وی در پایان گفت: بدون تردید انتخابات یکی از مهمترین عرصه های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است و در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در پای صندوق های رای بوده ایم و در انتخابات پیش رو نیز با توجه به رقابت های انتخاباتی و فضای گرم و پرشور تبلیغات همچون سال های قبل شاهد این حضور دشمن شکن خواهیم بود و این انتخابات بار دیگر به همه جهان اثبات می کند که نهاد های اصلی و ارکان نظام اسلامی برآمده از رای و اراده ملت بزرگ ایران است.

با رای خود هفتم اسفند را جاودانه خواهیم کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .