عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » كارگاههاي راهسازي براي تسهيل تردد مسافران در ايام نوروز تعطيل مي شوند


كارگاههاي راهسازي براي تسهيل تردد مسافران در ايام نوروز تعطيل مي شوند

كارگاههاي راهسازي براي تسهيل تردد مسافران در ايام نوروز تعطيل مي شوند

مديرراهداري راه و شهرسازي گلستان با اشاره به اهميت حقوق شهروندي و ارائه خدمات ايمن و روان به شهروندان در سفرهاي نوروزي، از تعطيلي كارگاه هاي راهسازي در طول راه هاي استان به منظور سهولت تردد رانندگان در ايام نوروز خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "عادل مصدقي" در جلسه هماهنگي خدمات نوروزي با پيمانكاران حوزه راه و شهرسازي استان، گفت: از پيمانكاران محترم در اين حوزه درخواست مي شود كه تمام جوانب ايمني را در محورهايي كه پروژه هاي راهسازي در آنها در حال اجراست، رعايت كرده و با ايمن سازي مكان كارگاه ها از بروز حوادث احتمالي جلوگيري كنند.

به گفته وي، انجام بازديدهاي مشترك با پليس راه و حوزه نظارت و كنترل پروژه هاي راهسازي استان و راه و شهرسازي براي ايمن سازي و ترددي امن در سطح محورهاي ارتباطي استان در طول ايام تعطيلات الزامي است.

مصدقي اظهارداشت: تمهيدات ايمني از قبيل تجديد خط كشي، آشكارسازي نقاط داراي تصادف و برطرف كردن نقاط حساس راه هاي استان با اقدامات زودبازده و ايمن از نكات ديگري است كه بايد مورد توجه پيمانكاران قرار گيرد.

وي با اشاره به انجام مميزي راه هاي استان، گفت: اقدامات ايمن سازي نقاط حساس راه ها از ضروريات ديگر براي سفر امن و آسوده مسافران به شمار مي رود.

به گفته مصدقي، تشكيل اكيپ هاي نوروزي و بهره مندي از امكانات و نيروهاي بخش خصوصي در طرح راهداري نوروزي، مورد ديگري است كه به همكاري و تعامل بيش از پيش پيمانكاران نياز دارد.

در ادامه اين نشست هريك از پيمانكاران به اقدامات انجام شده جهت تسهيل شرايط عبور و مرور مسافران از سطح راه هاي استان در ايام نوروز پرداختند.

در حال حاضر بيش از 70 پيمانكار واجد شرايط با اداره كل راه و شهرسازي قرار داد كاري دارند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .