عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعاليت پيمانكاران راه هاي گلستان در آستانه نوروز تشديد شده است


فعاليت پيمانكاران راه هاي گلستان در آستانه نوروز تشديد شده است

فعاليت پيمانكاران راه هاي گلستان در آستانه نوروز تشديد شده است

مديرساخت و توسعه راه هاي اداره كل راه و شهرسازي گلستان با اشاره به اهميت ايمن سازي محورهاي ارتباطي در هنگامه سال جديد، از تشديد فعاليت پيمانكاران حوزه راه هاي اصلي، فرعي و روستايي استان طي دو ماهه اخير خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي اكبر شاهيني" در گفت و گويي خبري گفت: افزايش فعاليت پيمانكاران در حوزه راه هاي شرياني بويژه محور آزادشهر- خوش ييلاق – شاهرود، محور آزادشهر- مينودشت- جنگل گلستان، محور نوكنده- آزادشهر و محورهاي اصلي و روستايي پرترافيك استان به طور قابل ملاحظه اي مشهود است تا قبل از تعطيلات نوروزي محدوديت هاي ترافيكي سطح اين راه ها كه از ترافيك بالايي برخوردارند، جلوگيري شود.

وي با اشاره به اينكه در حال حاضر بيش از 70 پيمانكار واجد شرايط با اين اداره كل در حوزه راه هاي ارتباطي استان قرار داد كاري دارند، افزود: توصيه اكيد مديركل محترم راه و شهرسازي به اين مجريان، تكميل و بهره برداري از پروژه هايي بوده كه امكان خطرآفريني براي رانندگان و مسافران را در طول تعطيلات نوروزي بيشتر مي كند.

به گفته شاهيني، همچنين با مجريان احداث و توسعه راه هاي استان مذاكره شده كه در صورت عدم تكميل پروژه هاي در دست اجرا، براي ايمن سازي محورها اقداماتي از قبيل نصب تابلو و علائم ايمني و اختصاص گشت هاي نظارتي صورت گيرد.

مديرساخت و توسعه راه هاي راه و شهرسازي گلستان اظهاركرد: از اقدامات ديگر براي ايمن سازي راه هاي استان بويژه راه هاي شرياني و اصلي، تهيه و مشخص كردن فهرست كشيك هاي بازديد بوده تا در طول ايام تعطيلات نيز، از محورها بازديد و مشكلات احتمالي موجود در آنها بررسي و برطرف شود.

بالغ بر پنج هزار کیلومتر در سطح استان گلستان راه وجود دارد که حدود 3500 کیلومتر راه روستایی و حدود 1500 کیلومتر راه اصلی، فرعی و بزرگراه است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .