عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمات رسانی به مسافرین و گردشگران نوروزی مورد توجه قرار گیرد


خدمات رسانی به مسافرین و گردشگران نوروزی مورد توجه قرار گیرد

خدمات رسانی به مسافرین و گردشگران نوروزی مورد توجه قرار گیرد

 مدیر كل راه آهن شمال شرق ۲ در جلسه اي كه با حضور معاون بهره برداري و ناوگان و روساي ادرات در محل اتاق كميسيون اين اداره كل برگزار گرديد گفت : خدمت رسانی به مسافرین و گردشگران نوروزی مورد توجه قرار گیرد.

محمد رضاقربانی به تشریح برنامه های آتی این اداره کل پرداخت و در خصوص تمهیدات لازم در ایام نوروز برای انجام خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی گفت: رعایت تقلیل سرعت ها ، بکارگیری افراد جهت پست بازدید و آلات ناقله ، رسیدگی به امور بهداشتی و نظافت ایستگاهها و نمازخانه ها ، نظارت کامل بر سیستم ها در ایستگاههای این اداره کل لازم می باشد .

مدیر كل راه آهن شمال شرق ۲ در ادامه با ترسیم افق چشم‌انداز راه آهن و اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ ، مدیریت هزینه ها، مدیریت درآمد ها ، افزایش کارآیی و بهره وری کارکنان و استفاده حداکثری از زیرساخت های موجود و... را از حوزه های کاری اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ دانست.

لطف ا... شیرازی معاون بهره برداري و ناوگان اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ نیز در این جلسه عنوان كرد: تسهیل در امر سوار و پیاده شدن مسافران و نیز رسیدگی به صدای مسافر و بررسی مسائل ایستگاهها و قطارها بصورت جلسات روزانه گراف نیز مورد توجه قرار گیرد.

خدمات رسانی به مسافرین و گردشگران نوروزی مورد توجه قرار گیرد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 723
  • کد خبر : 18468