عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه آهن شمال شرق2 استقرار کشیک نوروزی میزبان مسافرین


راه آهن شمال شرق2 استقرار کشیک نوروزی میزبان مسافرین

 مديركل راه آهن شمال شرق ۲ در جلسه اي كه با حضور معاونین و روساي ادارات و گروهها برگزار گرديد گفت: خدمت رساني به مسافرين و گردشگران نوروزي مورد توجه قرار گيرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 ، محسن اعتماد به تشريح برنامه هاي آتي و ستاد نوروزی اين اداره كل پرداخت و گفت: در ايام نوروزباید تمهيدات لازم براي انجام خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزي صورت پذیرد.

وی ادامه داد : استقرار کشیک نوروزی ، تامین روشنایی ، رنگ آمیزی و زیباسازی ایستگاه های مسافری ، رسيدگي به امور بهداشتي و نظافت ايستگاهها و نمازخانه ها از جمله برنامه ها و تصمیمات اتخاذ شده این اداره کل می باشد.

مدير كل راه آهن شمال شرق۲ به چشم‌انداز راه آهن و اداره كل نیز اشاره و اظهار داشت : افزايش كارآيي و بهره وري كاركنان و استفاده حداكثري از زيرساخت هاي موجود، مديريت هزينه ها و ارائه خدمات بیش از پیش به مسافرین و شهروندان را از خدمات اداره كل راه آهن شمال شرق ۲دانست.

در این جلسه در راستای اجرای منشور حقوق شهروندان نیز اشاره شد و خدمت رسانی به مسافرین و گردشگران را یکی از جمله وظایف مجموعه راه آهن و حوزه حمل و نقل مورد توجه قرار گرفت .


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 162
  • کد خبر : 90896