عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان به مناسبت سال نو


پیام تبریک مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان به مناسبت سال نو

پیام تبریک مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان به مناسبت سال نو

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان با صدور پیامی، سال 1395 که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است را به مردم شریف به ویژه کارگران،کارفرمایان و تعاونگران استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، متن این پیام تبریک به شرح ذیل می باشد:

کارگران، کارفرمایان و تعاونگران شریف و زحمتکش زیربنائی‌ترین مفهوم زندگی انسان را خلق می‌کنند و با جوهره درونی و استعدادهای بالقوه و بالفعل خود تداوم زندگی را بسوی داشتن جامعه‌ای پویا و سالم که لازمه یک زندگی معقول و ایده آل است برای انسان و انسانیت رقم می‌زنند.

بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر ، کارفرما و تعاونگران در کنار هم به عنوان نیروهای محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای را در عرصه‌های پیشرفت، تولید و نوآوری ایفاد می دارند و برای ساختن ایرانی آباد و شکوه‌مند، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

آغاز سال جدید که از سوی رهبر عزیزمان امام خامنه ای (مدظله العالی) به عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی برای نکوداشت کار و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی‌دریغ جامعه ی زحمتکش کار و تلاش استان می باشد .

به همین مناسبت بر خود شایسته و لازم میدانم فرا رسیدن عید باستانی نوروز و سال 1395 را به جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران که با خلاقیت و تلاش خویش زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه کشور را فراهم می‌نمایند تبریک و تهنیت عرض نمایم واز خداوند قادر متعال آرزوی توفیق و سربلندی تمامی عزیزان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر و تحت رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می نمایم. امید ان را داریم سالی که پیش روست رونق کسب و کار,ایجاد اشتغال و افزایش صادرات باشد.

امراله عباسی

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1135
  • کد خبر : 18858