عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی راهکارهای راه اندازی اپراتور مشترک با کشور ترکمنستان


بررسی راهکارهای راه اندازی اپراتور مشترک با کشور ترکمنستان

بررسی راهکارهای راه اندازی اپراتور مشترک با کشور ترکمنستان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان جلسه ی بررسی راهکارهای راه اندازی اپراتور مجازی مشترک با کشور همسایه ترکمنستان با حضور دکتر عباسی، معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

 در این نشست دکتر مومنی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل استان گفت: همجواری استان گلستان با کشورهای CIS (کشورهای مستقل مشترک المنافع) فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری و رونق بازار ICT استان است.

 مومنی اضافه کرد: با توجه به وجود اشتراکات فرهنگی فراوان با این کشورها و نیز برقراری ترانزیت ارتباطی راه آهن اینچه برون، استان گلستان به دنبال توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و فعال نمودن بازار المللی ICT در کشورهای همجوار است. بدین منظور راه اندازی اپراتور مشترک بصورت مجازی می تواند در این توسعه و گسترش تبادلات کمک شایانی نماید و مشکلات رومینگ مرتفع گردد.

 در این نشست، دکتر عباسی ضمن اشاره به پتانسیل های استان گلستان گفت: موقعیت جغرافیایی استان و همجواری با کشورهای CIS فرصت مناسبی برای راه اندازی اپراتور مخابراتی مشترک می باشد که نیاز است مطالعه و امکان سنجی لازم با همکاری اپراتورهای موجود کشور و شرکت های دارای مجوز MVNO صورت پذیرد.

 

بررسی راهکارهای راه اندازی اپراتور مشترک با کشور ترکمنستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .