عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سه میلیون و 372 هزار و 776 پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه #800*لغو شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان:

سه میلیون و 372 هزار و 776 پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه #800*لغو شد

سه میلیون و 372 هزار و 776  پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه #800*لغو شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، دکتر مومنی از لغو سه میلیون و 372 هزار و 776 پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه #800* خبر داد.

دکتر مومنی به نقل از سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی در خصوص سامانه #800* گفت: وزارت ارتباطات جهت سهولت حذف پیامک های تبلیغاتی سامانه #800* راه اندازی نموده است که افراد می توانند با شماره گیری کد دستوری#800* پیام های تبلیغاتی خود را حذف نمایند.
در این روش با اشماره گیری کد دستوری فهرستی با سه گزینه باز می شود که اولین گزینه سرویس های فعال و دو گزینه بعدی نوع پیامک های تبلیغاتی یا خدمات مبتنی بر محتوایی (ارزش افزوده) را نشان می دهد.

دکتر مومنی از پیگیری امکان غیرفعال سازی تمامی سرویس های فعال مشترکان تنها با انتخاب یک گزینه، خبر داد و خاطر نشان ساخت: اپراتورها باید این امکان را فراهم آورند که این موضوع در دست پیگیری است تا اعمال شود.

وی ادامه داد: در پیامک های ارزش افزوده که با تایید مشترک فعال شده و هزینه بر نیز هست، اپراتور موظف است تعداد سرویس های ارزش افزوده فعال مشترک را اعلام و روش غیر فعال سازی را نیز ذکر کند.

در انتها دکتر مومنی با اشاره به آخرین اطلاعات دریافتی گفت: طبق آخرین آمار، پس از اطلاع رسانی صورت گرفته، از سوی اپراتور اول، یک میلیون و 57 هزار سرویس و سه میلیون و 372 هزار و 776 پیامک تبلیغاتی لغو شده است. در اپراتور دوم نیز تعداد سرویس های لغو شده 10 میلیون و 533 هزار و 455 مورد و پیامک های تبلیغاتی لغو شده 5 میلیون و 390 هزار و 613 مورد بوده است. در اپراتور سوم هم ارسال 38 هزار سرویس و 48 هزار پیامک تبلیغاتی لغو شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .