عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلاش بي وقفه راهداران گلستان در روز طبيعت


تلاش بي وقفه راهداران گلستان در روز طبيعت

تلاش بي وقفه راهداران گلستان در روز طبيعت

همزمان با آخرين روز تعطيلات نوروزي و روز طبيعت، راهداران گلستان نيز همانند ديگر نيروهاي خدمات رسان استان روز پركاري را در دامان طبيعت برفي گلستان سپري كردند.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"ابراهيم مبارك قدم" مديركل راه و شهرسازي گلستان در گفت و گويي خبري اعلام كرد: در روز طبيعت 279 هزار و 600 متر مكعب عمليات برفروبي در سطح 192 محور ارتباطي و برفگير استان انجام شده است.

وي افزود: جهت جلوگيري از بسته شدن راه هاي استان در روز طبيعت، راهداران و عوامل راهداري طي 14 نوبت از زمان شروع بارش برف در ساعت پنج صبح تا 20 عصر در اين محورها با ماشين آلات سنگين به انجام عمليات راهداري و برفروبي پرداختند.

وي، ميزان شن و نمك مصرف شده را در اين روزها 302 تن اعلام كرد و افزود: محور كوهستاني درازنو در شهرستان كردكوي با 240 هزار مترمكعب برفروبي بيشترين ميزان عمليات برفروبي را در اين دو روز داشته است.

مبارك قدم اظهارداشت: محور آزادشهر- شاهرود، اولنگ- راميان، توسكستان به شاهكوه و دهنه محمدآباد- زرين گل در علي آباد كتول محورهاي ديگري بودند كه بيشترين حجم عمليات برفروبي را بعد از محور درازنو به خود اختصاص دادند.

بازگشايي يكساعته محور توسكستان- شاهكوه توسط راهداران

مديركل راه و شهرسازي گلستان در بخشي ديگر از سخنانش به تلاش يكساعته راهداران براي بازگشايي محور مسدود شده توسكستان – شاهكوه اشاره كرد و گفت: كيلومتر 20 اين محور براثر ريزش كوه، به طور موقت براي ساعتي مسدود و ترافيك عبوري مسافران را كند كرده بود كه با حضور به موقع و تلاش بي وقفه دو اكيپ راهداري و به كارگيري شش دستگاه ماشين آلات سبك و سنگين، بازگشايي و عبور و مرور در آن برقرار شد.

لازم به ذكر است كه از آغاز طرح سفرهاي نوروزي تاكنون بالغ بر 420 مترمكعب عمليات ريزش برداري در محورهاي مختلف استان انجام گرفته است.

 تلاش بي وقفه راهداران گلستان در روز طبيعت


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .