عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رانندگان با احتياط در جاده هاي گلستان حركت كنند


رانندگان با احتياط در جاده هاي گلستان حركت كنند

رانندگان با احتياط در جاده هاي گلستان حركت كنند

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان با اشاره به ريزش باران از شب و روز گذشته و لغزندگي سطح جاده هاي استان، از رانندگان خواست كه با رعايت احتياط در محورها رانندگي كنند.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس" عادل مصدقي" در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني اين اداره كل گفت: هم اكنون شاهد ريزش خفيف باران در سطح محورهاي ارتباطي و مه آلود بودن مسيرها و مناطق كوهستاني استان هستيم.

وي با اشاره به اينكه شرايط ناپايدار جوي استان تا فردا سه شنبه تداوم دارد، اظهار داشت: حركت با صبر و حوصله و رعايت سرعت مطمئنه در محورهاي مواصلاتي بخصوص در برخي از محورهاي شرق استان مانند خوش ييلاق و جنگل گلستان كه دو بانده و پرتردد هستند در ارائه خدمات بهتر راهداري به ما كمك مي كند.

مصدقي از رانندگان خواست كه در حالت خواب آلودگي و خستگي از ادامه رانندگي پرهيز كرده و پس از مطمئن شدن از سلامت وسيله نقليه، رانندگي كنند.

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان ادامه داد: تماس با تلفن گوياي 141 و سامانه پيامكي 1000141 و مركز مديريت راه هاي استان به شماره 5-01732223131 براي دريافت آخرين اطلاعات وضعيت و شرايط جوي راه ها به سفر ايمن و شاد رانندگان كمك مي كند.

استان گلستان در شمال ايران واقع شده و بيش از پنج هزار كيلومتر بزرگراه، راه اصلي، فرعي و روستايي دارد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .