عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتخاب مربی آموزش فنی وحرفه ای گلستان بعنوان بانوی توانمند و کارآفرین استان


انتخاب مربی آموزش فنی وحرفه ای گلستان بعنوان بانوی توانمند و کارآفرین استان

انتخاب مربی آموزش فنی وحرفه ای گلستان بعنوان بانوی توانمند و کارآفرین استان

سرکارخانم فضه مشمولی مربی رشته های کشاورزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان بعنوان بانوی توانمند کارآفرین انتخاب و در همایش زن، خودباوری، ترویج فرهنگ و هنر اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، در همایش زن، خودباوری، ترویج فرهنگ و هنر اسلامی، سرکار خانم فضه مشمولی مربی رشته های کشاورزی مرکز آموزش فنی وحرفه ای گنبد کاووس، به بیان اقدامات و فعالیت های خود در راستای کارآفرینی و توانمندسازی بانوان پرداخت.

وی اظهار داشت: بانوان از پتانسیل و انرژی بالایی برای ورود به کارهای تحقیقاتی، فنی و ... دارند که می توانند با ظهور آنها در عرصه های مختلف موفقیت هایی داشته باشند و با تکیه بر توانمندی های خود کارآفرینی کرده و موجب اشتغالزایی شوند.

شایان ذکر است خانم فضه مشمولی دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی کشاورزی، مخترع دستگاه تهیه چای کمپوست و ابداع دستگاه تله نوری شارژی می باشد که در حال حاضر مربی حق التدریس در رشته های کشاورزی مرکز آموزش فنی وحرفه ای گنبد کاووس مشغول فعالیت است و در این همایش نیز توسط دکتر صادقلو استاندار گلستان با اهداء لوح مورد تقدیر قرار گرفت.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .