عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر از 3 تن از بانوان کارآفرین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان

توسط استاندار گلستان:

تقدیر از 3 تن از بانوان کارآفرین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان

تقدیر از 3 تن از بانوان کارآفرین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان

 در همایش زن، خودباوری، ترویج فرهنگ و هنر اسلامی با حضور استاندار گلستان، فرمانداران شهرستانها، مدیران کل، مشاوران بانوان دستگاههای اجرایی از 3 تن از بانوان کارآفرین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان، همایش زن، خودباوری، ترویج فرهنگ و هنر اسلامی با حضور استاندار گلستان و دیگر مسئولین در دانشکده فنی وحرفه ای مائده گرگان برگزار و طی این مراسم از بانوان فرهیخته و توانمند تقدیر بعمل آمد.

دکتر صادقلو استاندار گلستان در این همایش با تاکید بر اینکه تربیت، خصلتی ذاتی و خدایی است که در زنان وجود دارد، اظهار کرد: بانوان باید جهادگران اقتصادی تربیت و در این مسیر خود را به علم اقتصاد و فراگیری آن مجهز کنند.

وی همچنین با تاکید بر مولد بودن زنان در خانواده و تاثیر آنان در بهره گیری خانگی، یادآورشد: زنان در مولد بودن اقتصاد خانگی شهر و روستا نقش آفرین هستند و این نقش بگونه ای است که موجب افزایش ثبات در خانواده می شود.

دکتر صادقلو تولید سرمایه را یکی دیگر از نقش های بانوان برشمرد و گفت: این تولید سرمایه تنها به معنای پول نیست بلکه زنان در تولید سرمایه انسانی، اجتماعی، عاطفی و معنوی خانواده و جامعه نقش بی بدیلی دارند.

وی خطاب به بانوان حاضر در همایش، اظهار کرد: شما باید ضمن پرورش خود، افرادی صاحب فکر را بپرورانید و با قیام، قوام و استقامت به عنوان سه مولفه اصلی اقتصاد مقاومتی انسان هایی آهنین را به جامعه تقدیم نمایید.

استاندار گلستان با بیان اینکه سال 1395 با ولادت حضرت فاطمه(س)آغاز گردیده و با ولادت ایشان پایان می پذیرد، گفت: یقیناً حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی شایسته تمامی بانوان و ولادت ایشان در ابتدا و انتهای سال جاری می تواند تاثیر بسزایی در فعالیت های بانوان ایران اسلامی در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» داشته باشد.

همچنین در پایان همایش زن، خودباوری، ترویج فرهنگ و هنر اسلامی از 3 تن از بانوان کارآفرین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان خانم ها فضه مشمولی مخترع، کارآفرین و مربی، شروین هادیان کارآفرین و مربی و فاطمه باستانی مدیر و موئسس آموزشگاه آزاد، مؤلف بیش از 50 کتاب و کارآفرین تقدیر بعمل آمد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .