عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب اعتماد ورود به بازارکار با آموزش های فنی وحرفه ای امکان پذیر است.‏

فرماندار گرگان:

کسب اعتماد ورود به بازارکار با آموزش های فنی وحرفه ای امکان پذیر است.‏

 کسب اعتماد ورود به بازارکار با آموزش های فنی وحرفه ای امکان پذیر است.‏

 بمنظور ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده و نیز برنامه های در دست اقدام، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان با فرماندار جدید شهرستان گرگان دیدار و گفتگو نمود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان؛ ابوالفضل تیرانداز مدیرکل، در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و نیز تبریک انتخاب دکتر حسینی به سمت فرماندار گرگان، به ارائه گزارشی از اجرای آموزش های مهارتی در سطح شهرستان گرگان پرداخت.

 

وی اظهار داشت: بحث کاهش آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های مهم آموزش فنی وحرفه ای بوده است که بتواند با گسترش آموزش های مهارتی در بین قشر موجب توانمند شدن و منجر به اشتغال آنها شود و با توجه به گزارش خمر مشاور استاندار در مدیریت بحران، امور امنیتی و پدافند غیرعامل که از مناطق خاص داشتند، این عملکرد تا حال حاضر مثبت ارزیابی شده و مورد استقبال بوده است.

 

حسینی فرماندار گرگان نیز در این جلسه ضمن با اهمیت دانستن فراگیری آموزش های فنی وحرفه ای، گفت: بالا بردن مهارت های فنی فردی در داشتن زندگی راحت تر به انسان کمک مضاعفی خواهد کرد.

 

وی گفت: آموزش فنی وحرفه ای ثابت نموده است که یک نوع اعتماد بمنظور ورود به بازار کار در کارآموزان ایجاد می نماید که این ضعف در فارغ التحصیلان دانشگاهی کاملا مشهود است.

 

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه دیگری که امروزه باید در نظر گرفته شود بالابردن سطح علمی و فنی شاغلان در صنایع است که آموزش فنی وحرفه ای می تواند با ورود به صنایع در این زمینه فعالیت نماید و همه ی دستگاهها نیز باید تلاش کنند تا فرهنگ ارتقاء سطح آگاهی و مهارت شاغلان در صنایع، نهادینه شود.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .