عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ديدار مديران عامل صنعت آب و برق استان گلستان بانماینده ولی فقیه در استان


ديدار مديران عامل صنعت آب و برق استان گلستان بانماینده ولی فقیه در استان

ديدار مديران عامل صنعت آب و برق استان گلستان بانماینده ولی فقیه در استان

 به گزارش روابط عمومي شركت آب وفاضلاب استان گلستان، در ديدار نوروزي مديران عامل صنعت آب و برق استان گلستان با آيت ا... سيدكاظم نورمفيدي، نماینده ولی فقیه در استان استفاده صحيح ودرست از نعمت ها را مهم دانست و اظهاركرد: طبق آيات قرآن، اگر از اين نعمت ها به طور صحيح و درست استفاده نشود ، مردم مورد غضب خداوند قرار مي گيرند.

نماينده گلستان در مجلس خبرگان رهبري اضافه كرد: بايد مردم از سوي رسانه ها، علماء و ائمه جماعات نسبت به مصرف درست و صحيح انرژي آگاه شوند و قدر آن را بدانند.

امام جمعه گرگان همچنين به بيان نقش مديران كارآمد و متخصص در خصوص مصرف درست و صحيح منابع انرژي پرداخت و تصريح كرد: مهم تر از توليد ، ارائه راهكار درست و صحيح مديريت مصرف و فرهنگ سازي آن است كه بايد به جامعه منتقل و نهادينه شود.

وي با تاكيد بر مسأله فرهنگ سازي،گفت: بايد همه در اين مسير دست به دست هم بدهيم و جامعه از مساله كمبود منابع آبی و مشكلات آن آگاه شوند.

وی ضمن قدردانی از تلاشهای دست اندرکاران شرکت آب وفاضلاب استان به جهت راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب در سطح استان افزود تصفیه و بازیافت از منظر اسلامی یکی از کارهای بسیار خوب بشمار می رود.

در ابتدای این دیدار مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت با توجه به اینکه استان گلستان در منطقه خشک کشور واقع شده متاسفانه برداشت آب از سفره های زیر زمینی طی سال های گذشته بیشتر از حد مجاز بوده که این امر مشکلات عدیده ای را برای ما در جهت تامین آب بوجود آورده است .

مهندس محمد هادی رحمتی با اشاره به فعالیتهای انجامشده برای ارائه خدمات آبرسانی به شهروندان افزود هم استانی های عزیز می بایست درست مصرف کردن را سرلوحه کار خود قرار داده و با توجه به شرایط استثنایی استان گلستان بیش از پیش مصرف آب شرب را مدیریت کنند.

وی با تاکید بر واقعی شدن قیمت آب خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزینه هر مترمکعب(1000 لیتر) آب شرب که در اختیار مردم قرار می دهیم 1100 تومان می باشد ،در صورتیکه ما تنها 270 تومان از مردم دریافت می کنیم .قطعاً اقتصادی شدن آب می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش سرانه مصرف آب داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با بیان این مطلب که سیاست های اقتصادی در گذشته درست نبوده افزود امیدواریم باتوجه به اصلاح قوانین و افزایش تعرفه های آب وفاضلاب بتوانیم به نقطه دلخواه برسیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 811
  • کد خبر : 19230