عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پس از جمع آوری وسایل گاز سوز شیرهاي گاز با درپوش مناسب مسدود شوند


پس از جمع آوری وسایل گاز سوز شیرهاي گاز با درپوش مناسب مسدود شوند

به گزارش روابط عمومی،مهندس صفر علی جمال لیوانی يكي از مهمترين عوامل پيشگيري از نشت گاز را مسدود كردن شیرهاي گاز با درپوش مناسب پس از جمع آوری وسایل گاز سوز برشمرد.

 وی در این رابطه گفت: رعایت نکات ایمنی ضامن سلامتی و آسایش مشترکین می باشد بنابراین نیاز است این عزیزان نکات ایمنی و مباحث مطرح شده از سوی واحد های متولی را همواره مورد توجه قرار داده تا آسایش و اطمینان خاطر را برای خود و خانواده فراهم کنند.

 جمال لیوانی افزود:با توجه به گرم شدن تدریجی هوا بسیاری از هموطنان گرامی وسایل گرمایشی خود را جمع آوری می نمایند که در این رابطه نیاز است نكات مهمي مورد توجه قرار گیرد.

 ایشان خطاب به مصرف کنندگان گاز طبیعی تصریح کرد: دقت شود پس از جمع آوری وسایل گازسوز شیرهای مصرف گاز بسته شده و محل خروج گاز با در پوش مناسب مسدود گردد تا انشاء ا... شاهد بروز حادثه بعلت نشت گاز از محل شيرها نباشيد .

 وی در ادامه گفت:از مواد دیگری که در این فصل سال مورد توجه می باشد مسافرت و یا ترک منزل هموطنان برای مدت طولانی است که در این زمینه بايد وسایل گازسوز منازل خود را خاموش نموده و شیرهای مصرف آنها بویژه شیر اصلی گاز بعد از کنتور را ببندند که این اقدام موجب مي شود عزيز با آرامش خاطر مسافرت نماید.

 مدیر عامل گاز گلستان در خاتمه ضمن تقدیر از مشترکین گاز استان اظهار داشت:خوشبختانه همشهریان بزرگوار تاکنون نهایت همکاری را با این شرکت داشته اند واميد واريم همچنان رعايت نكات ايمني مورد توجه فرار گیرد و بتوانند بخوبي از اين سوخت پاك استفاده نمايند

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .