عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پس از جمع آوری وسایل گازسوز، شیرهای مصرف گاز را با درپوش مناسب مسدود کنید

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان:

پس از جمع آوری وسایل گازسوز، شیرهای مصرف گاز را با درپوش مناسب مسدود کنید

رئیس روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان بر مسدودسازی شیرهای مصرف گاز پس از جمع آوری وسایل گازسوز با درپوش مناسب تأکید کرد.
 سید جلال ابوالقاسمی دراین رابطه گفت: رعایت نکات ایمنی ضامن سلامتی و آسایش مشترکین می باشد بنابر این مشترکین عزیز نیاز است نکات ایمنی و مباحث مطرح شده  از سوی واحد های متولی را همواره مورد توجه قرار داده تا آسایش و اطمینان خاطر را برای خود و خانواده فراهم کنند.
 وی افزود: با توجه به گرمشدن هوا بسیاری از مشترکین گازطبیعی وسایل گرمایشی خود را جمع آوری کردند که در این رابطه نیاز است نكات مهمی مورد توجه قرار گیرد.
ابوالقاسمی خطاب به مشترکین شرکت گفت:دقت شود پس از جمع آوری وسایل گازسوز شیرهای مصرف گاز بسته شده و بادرپوش مناسب محل خروج گاز مسدود گردد تا انشاء ا... شاهد بروز حادثه  بعلت نشت گاز از محل شیرها نباشید .
وی ادامه داد: از موراد دیگری که دراین فصل سال مورد توجه می باشد مسافرت ویا ترک منزل هموطنان برای مدت طولانی است که در این زمینه  باید شیرهای مصرف آنها بویژه شیر اصلی گاز بعد از کنتور را ببندند که این اقدام موجب می شود تا آنها با آرامش خاطر مسافرت نماید.
 رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان درخاتمه ضمن تقدیراز مشترکین گاز استان اظهارداشت: خوشبختانه درسنوات گذشته مشترکین گاز نهایت همکاری را با این شرکت داشته اند و امیدواریم همچنان نیز نكات ایمنی را مورد توجه قرار داده و بتوانند بخوبی از این سوخت پاك استفاده نمایند. 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .