عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دو کبوتر خونین بال در روز وفات حضرت زینب (س) در گلستان تشییع شدند


دو کبوتر خونین بال در روز وفات حضرت زینب (س) در گلستان تشییع شدند

 دو کبوتر خونین بال "افشین ذورقی" و "صادق شیبک" از شهدای مدافع حرم در روز وفات حضرت زینب (س) در شهرهای گرگان و گالیکش تشییع شدند.

به گزارش ایثار واحد گلستان، در روز وفات حضرت زینب (س) پیکر مطهر هشتمین و نهمین شهیدان مدافع حرم گلستانی امروز شنبه 4 اردیبهشت 95 با حضور پرشور مردم در شهرهای گرگان و گالیکش تشییع شد.

شایان ذکر است، پیکر مطهر شهید افشین ذورقی پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای امامزاده عبدالله گرگان و پیکر مطهر شهید صادق شیبک پس از تشییع با شکوه در گالیکش در گلزار شهدای روستای ینقاق به خاک سپرده شد.

علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه مراسم تشییع شهید" افشین ذورقی" گفت: این جوانان دلباخته سالار شهیدان(ع) و فرزندان معنوی امام خمینی(ره) که گهواره نشینان روزهای انقلاب بودند که در دفاع از جبهه جهانی مقاومت به سوی خط مقدم شتافتند و در جوار حرم شریف حضرت زینب کبری(س) به خیل شهدای کربلایی پیوستند و به برکت خون شهدای مدافع حرم است که اکنون محور مقاومت هنوز پا بر جا مانده است.

بنا بر این گزارش، خانواده معظم شهدا، ایثارگران،بسیجیان، همرزمان شهید،مسئولان و جمعی از مردم شهید پرور شهرستان های گرگان و گالیکش و شهرهای دیگر در مراسم تشییع حضور داشتند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .