عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه اندازی سامانه 122 در شرکت آب و فاضلاب استان

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان خبر داد:

راه اندازی سامانه 122 در شرکت آب و فاضلاب استان

راه اندازی سامانه 122 در شرکت آب و فاضلاب استان

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین آب وفاضلاب شهری و با تلاش شبانه روزی کارشناسان سامانه ارتباطات مردمی122 و دفتر آمار و فن آوری اطلاعات این شرکت، مرکز پاسخگویی سامانه 122 در حال حاضر برای مرکز استان و طی ماه آینده برای همه شهرهای استان به طور کامل راه اندازی خواهد شد.

مهندس محمد هادی رحمتی افزود : به دنبال اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به نیاز مشترکان آب و فاضلاب، مرکز اطلاع رسانی و سامانه 122 این شرکت دارای سه اپراتور و مجهز به امکانات ثبت حوادث، اتفاقات و سایر خدمات به مشترکان است و دسترسی آنها به این سامانه را تسهیل کرده است.

 وی با اشاره به مکانیزه بودن فعالیت این مرکز گفت: تمام فعالیتها در این قسمت توسط رایانه کنترل می شود به نحوی که تمام مکالمات ضبط شده و با ایجاد یک بانک اطلاعاتی بر اساس شماره تلفن مشترکین، آدرسها ذخیره می شود.

 وی یکی از دستاوردهای این سیستم را امکان تحلیل آمار و اطلاعات منظم به صورت ماهیانه دانست و اضافه کرد: تحلیل اطلاعات باعث می شود مدیران برنامه ریزی صحیحی برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم را داشته باشند.

 مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان خاطرنشان کرد: افزایش رضایت مشترکان، تسهیل ارائه خدمات از طریق کاهش مراجعات حضوری شهروندان، افزایش سرعت و بهبود کیفیت خدمات را از مهم‌ترین دلایل راه‌اندازی سامانه 122 عنوان کرد.

 وی با اشاره به اینکه برای ارتباط و انعکاس مشکلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب شهری سامانه تلفنی 122 آماده پاسخگویی و شنیدن انتقادات و پیشنهادات شهروندان است، اظهار کرد: سامانه و خط تلفن 122 به منظور گسترش خدمات غیرحضوری به شهروندان و افزایش خدمات به مشترکین آب و فاضلاب راه‌اندازی شده است.

 مهندس رحمتی از جمله ماموریت‌های سامانه 122 را بهبود مستمر فعالیت‌های مرکز تماس به منظور افزایش تعاملات با مشتریان، ارزیابی مستمر نظرات شهروندان در ارتباط با خدمات ارائه شده و ایجاد بانک اطلاعاتی تماس‌ها و درخواست‌های مشترکان و شهروندان به منظور شناخت انتظارات و کاستی‌ها در روند ارائه خدمات دانست و گفت: سامانه 122 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و شنیدن گزارشات مربوط به حوزه آب و فاضلاب خواهد بود و این سامانه به عنوان پل ارتباطی آب و فاضلاب با مشترکان محسوب می‌شود.

 مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: کارکنان شاغل در این واحد تمامی آموزشهای لازم را دیده اند و آمادگی پاسخگویی به تمام سئوالات مربوط به حوادث آب و فاضلاب همچون درخواست تعمیرات، سئوالات مربوط به قبوض آب ، افت فشار در ماههای گرم سال و گزارش انشعابات غیر مجاز و سایر موارد مرتبط با مشترکین آب و فاضلاب را دارند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1318
  • کد خبر : 19889