عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت و رسیدگی 22هزار تماس تلفنی در سامانه 122

سرپرست مرکز سامانه ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب گلستان:

ثبت و رسیدگی 22هزار تماس تلفنی در سامانه 122

 سرپرست مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122 آبفا گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از 22 هزار تماس تلفنی در سال 1400 خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ،مهندس " حسن طبسی" افزود: در سال گذشته، 22هزار تماس تلفنی در مرکز ارتباط مردمی (سامانه 122) انجام ثبت شده است که 21 هزار و 492 مورد در بخش آب و 508 مورد در بخش فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.
طبسی تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با 65 درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد 14 هزار و 231 حادثه در شهر گرگان و 2890 حادثه در شهر گنبد ثبت و رسیدگی شده است که 78درصد تماس ها به این دو شهر اختصاص داشته است .
وی در ادامه به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله انشعاب، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در سال گذشته بوده است .
سرپرست مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122آبفا گلستان در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت : شهر گرگان با بیشترین حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است .
 
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این سامانه به منظور گسترش خدمات غیرحضوری به مشترکان و افزایش خدمات در بخش آب و فاضلاب راه‌اندازی شده است، ادامه داد: این سامانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مرتبط با حوادث آب، شکایات مشترکین، انتقادات و پیشنهادات و سوالات مرتبط با قبوض مشترکان می باشد.
طبسی در پایان اظهار داشت : هم استانی های  محترم هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه 122  به این شرکت اطلاع دهند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .