سرپرست مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122 آبفا گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از 22 هزار تماس تلفنی در سال 1400 خبر داد .
به گزارش روابط عمومی و آموزش
همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ،مهندس
" حسن طبسی" افزود: در
سال گذشته، 22هزار تماس تلفنی در مرکز ارتباط مردمی (سامانه 122) انجام ثبت شده
است که 21 هزار و 492 مورد در بخش آب و 508 مورد در بخش فاضلاب ثبت و رسیدگی شده
است.
طبسی تصریح کرد: شهروندان شهرستان
گرگان با 65 درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد 14 هزار و 231
حادثه در شهر گرگان و 2890 حادثه در شهر گنبد ثبت و رسیدگی شده است که 78درصد تماس
ها به این دو شهر اختصاص داشته است .
وی در ادامه به تبیین نوع گزارش
های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله انشعاب، نشتی قبل از کنتور و
تعویض کنتور فرسوده و خراب بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا
گلستان در سال گذشته بوده است .
سرپرست مرکز سامانه ارتباطات
مردمی 122آبفا گلستان در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت : شهر گرگان با بیشترین
حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است .
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این سامانه به
منظور گسترش خدمات غیرحضوری به مشترکان و افزایش خدمات در بخش آب و فاضلاب راهاندازی
شده است، ادامه داد: این سامانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مرتبط
با حوادث آب، شکایات مشترکین، انتقادات و پیشنهادات و سوالات مرتبط با قبوض
مشترکان می باشد.
طبسی در پایان اظهار داشت : هم استانی های محترم هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و
انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه 122 به این شرکت اطلاع دهند.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2