عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه رفع موانع ترخیص کالا در ایستگاه راه آهن اینچه برون


جلسه رفع موانع ترخیص کالا در ایستگاه راه آهن اینچه برون

جلسه رفع موانع ترخیص کالا در ایستگاه راه آهن اینچه برون

 مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 گفت: با برطرف شدن نواقص موجود در ترخیص زود هنگام و به موقع کالا و محموله های ترانزیتی، خطوط بین المللی گرگان اینچه برون همواره آماده حمل و نقل، انتقال بار و ترانزیت کالا به حوزه کشور های شمالی می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2،جلسه بحث و بررسی مشکلات و نواقص موجود در ترخیص محمولات ترانزیتی و حمل و نقل ریلی و جاده ای با حضور معاون مدیر کل بازرگانی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، مدیران کل و کارشناسان راه آهن شمالشرق 2، گمرک ، استاندارد ، جهاد کشاورزی ودامپزشکی استان گلستان در محل سالن اجتماعات ایستگاه اینچه برون برگزار گردید.

 محمدرضا قربانی دراین نشست به موارد و مسائل بازرگانی و صادرات و واردات و ترانزیت کالا با استفاده از خطوط ریلی اشاره و خواستار رفع برخی موارد موجود برای ترخیص زود هنگام محمولات و کالاهای تجار و بازرگانان شد .

 مدیر کل راه آهن شمال شرق2درادامه افزود : برگزاری چنین جلساتی برای برطرف و مرتفع نمودن مشکلات تجار و دستگاههای مرتبط با صادارت و واردات موثر می باشد .

 در این نشست مواردی همچون ارائه تخفیفات حمل و نقلی برای صادرات ، رفع مشکلات بانکی ، استقرار دستگاههای آزمایشگاهی و صلاحیت آزمایشگاهی و... مطرح و حاضرین نیز نقطه نظرات و پیشنهادات را بیان نمودند


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2- استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 2095
  • کد خبر : 20189