عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در روز معلم قطار گردشگری میزبان معلمان و دانش آموزان


در روز معلم قطار گردشگری میزبان معلمان و دانش آموزان

 مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ ازسفر دوره ای دانش آموزان ، معلمان و مربیان مدارس استان با عنوان قطارگردشگری  تفریحی از مبداء گرگان به مقصد اينچه برون و نوار شمالی استان گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲، به مناسبت فرارسیدن روز معلم دانش آموزان بهمراه معلمان و مربیان خود در راستای ارج نهادن به مقام شامخ معلم وتقدیر و تشکر از زحمات آنان و استفاده بهینه از حمل و نقل سبز ، آگاهی و شناخت ازجذابیت‌های تاریخی وگردشگری استان گلستان بیش از چند دوره و با تعداد 200 الی 300 نفر  با قطار گردشگری گرگان ،  اینچه برون به نوارمرزی ، دشتهاو تالابهای شمالی استان گلستان سفر کردند.

محمد رضا قرباني عنوان كرد: دانش آموزان در راستای استفاده بهینه از حمل و نقل سبز و انجام سفرهای آرام و مطمئن با قطار گردشگری در کنار معلمان و مربیان خود روز معلم را در دشتهاو تالابهای شمالی استان گلستان سپری نمودند و برگزاری و برنامه ریزی چنین تور های تفریحی می تواند در روحیه شادابی و نشاط دانش آموزان و معلمان تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی اظهار داشت : مسافران قطار گردشگری با سفر به این خطه می توانندبا قابليت ها و پتانسيل هاي استان گلستان همچون دریاچه نمک ، تالاب های آلما گل ، آجی گل و بازارچه مرزی اینچه برون (مرز پل ) بازدید و از فضاهای مناسب تفریحی استفاده و با پیشینه این مناطق آشنا شوند.

قربانی یادآور شد: قطار گردشگری (ریل‌باس) گرگان ـ اینچه‌برون که با هدف توسعه گردشگری و حمل‌ونقل سبز به بهره‌برداری رسیده و دارای ۴ واگن با مجموع ظرفیت ۳۳۶ نفر است که به صورت روزانه در مسیر گرگان ـ مرز اینچه‌برون در حرکت است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2- استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 815
  • کد خبر : 20232