عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جوانان استان گلستان مهمان قطار گردشگري گرگان اینچه برون


جوانان استان گلستان مهمان قطار گردشگري گرگان اینچه برون

 مدير كل راه آهن شمال شرق ۲ ازسفر جوانان استان گلستان با قطارگردشگري تفريحي از مبداء گرگان به مقصد اينچه برون خبر داد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲، به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان و در راستاي ارج نهادن به جوانان این مرز و بوم و  استفاده بهينه از حمل و نقل سبزوآگاهي و شناخت ازقطار های حومه ای و جذابيت‌هاي تاريخي وگردشگري استان گلستان با قطار گردشگري گرگان ، اينچه برون به منطقه اینچه برون ، دشتهاو تالابهاي شمالي استان گلستان سفر كردند.
محمد رضا قرباني عنوان كرد: جوانان استان گلستان در راستاي استفاده بهينه از حمل و نقل سبز و انجام سفرهاي آرام و مطمئن با قطار گردشگري در كنار دوستان خود  روزجوان را در دشتهاو تالابهاي شمالي استان گلستان سپري نمودند و برگزاري و برنامه ريزي چنين تور هاي تفريحي مي تواند در روحيه شادابي و نشاط جوانان  و تاثير بسزايي داشته باشد.
وي اظهار داشت : جوانان و مسافران قطار گردشگري با سفر به اين خطه مي توانندبا قابليت ها و پتانسيل هاي استان گلستان همچون درياچه نمك ، تالاب هاي آلما گل ، آجي گل و بازارچه مرزي اينچه برون (مرز پل ) بازديد و از فضاهاي مناسب تفريحي استفاده و با پيشينه اين مناطق آشنا شوند.

قرباني يادآور شد: قطار گردشگري (ريل‌باس) گرگان ـ اينچه‌برون كه با هدف توسعه گردشگري و حمل‌ونقل سبز به بهره‌برداري رسيده و داراي ۴ واگن با مجموع ظرفيت ۳۳۶ نفر است كه به صورت روزانه در مسير گرگان ـ مرز اينچه‌برون در حركت است


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2- استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 1855
  • کد خبر : 20912