عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه شورای اداری شرکت آب وفاضلاب استان در سال 95 برگزار شد


اولین جلسه شورای اداری شرکت آب وفاضلاب استان در سال 95 برگزار شد

اولین جلسه شورای اداری شرکت آب وفاضلاب استان در سال 95 برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اولین جلسه شورای اداری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در سال 95 با حضور مدیرعامل ،معاونین و مدیران مناطق در سالن کنفرانس ستاد شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در ابتدای این جلسه گفت: گزارش وصول درآمد و مانده بدهی پایان سال 94 حاکی از افزایش مانده بدهی در پایان سال 94 و همچنین تعهد لازم در فروردین ماه سال 95 صورت نگرفته و با توجه به سیاست های شرکت در راستای ارائه خدمات مطلوب ضروری است وصول درآمدهای جاری و سرمایه ای بعنوان الویت مدیران مناطق قرار گیرد.

مهندس محمد هادی رحمتی با اشاره به کاهش مانده بدهی و وصول مطالبات مشترکین خاطر نشان کرد مدیران مناطق با اجرای برنامه های عملیاتی نسبت به کاهش مانده بدهی و وصول مطالبات معادل 70 درصد از تعهدات ایجاد شده طبق زمانبندی انجام شده وصول نمایند.

وی با بیان این مطلب که سیاستگذاری شرکت برای سال 95 در بخش آب بحساب نیامده است افزود با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط معاونت بهره برداری و مناطق نسبت تعویض کنتورهای خراب با الویت کاهش آب بدون درآمد وافزایش درآمد اقدام نمایند.

مهندس رحمتی تصریح کرد شرکت آب وفاضلاب برای تعویض کنتورهای خراب الویت هایی را در نظر گرفته که در مرحله اول الویت تعویض با کنتورهایی است که بین 5 تا 10 سال قدمت دارند .

وی با اشاره به وضعیت پیش بینی درآمد سال 95 خاطرنشان کرد برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا درآمدهای قانونی تبصره ها جهت تعویض کنتورهای خراب و بازسازی و توسعه تاسیسات برسد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان تصریح کرد با توجه به اینکه امروز آب به راحتی در دسترس نیست و ما چیزی به نام تولید آب در کشور نداریم باید در کنار آن کار فرهنگی و اطلاع رسانی دقیق انجام شود تا اهمیت این مایه حیاتی بعنوان الویت زندگی مردم قرار بگیرد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد در ادامه گزارش تفضیلی درآمدهای جاری و سرمایه سال 95 و همچنین تحلیل وضعیت درآمد را ارائه نمود.

در پایان هریک از معاونین و مدیران شهرها گزارشی از وضعیت درآمدها ،نحوه وصول مطالبات و برنامه های عملیاتی خود را جهت کاهش ماندده بدهی ارائه نمودند.

 

اولین جلسه شورای اداری شرکت آب وفاضلاب استان در سال 95 برگزار شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 728
  • کد خبر : 20429