عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستین المپیاد ورزشی ژیمناستیک استان گلستان در بندرگز برگزار شد


نخستین المپیاد ورزشی ژیمناستیک استان گلستان در بندرگز برگزار شد

نخستین المپیاد ورزشی ژیمناستیک استان گلستان در بندرگز برگزار شد

دختران گرگانی فاتح مسابقات ژیمناستیک المپیاد ورزشی گلستان شدند.

 به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، نخستین دوره رقابت های المپیاد ورزشی گلستان در رشته ژیمناستیک دختران شامگاه جمعه به میزبانی شهرستان بندرگز برگزار شد.

در وسیله حرکات زمینی، فاطمه تازیکه از گرگان با ۱۱.۸ امتیاز، نازنین زهرا شجاعی مهر از گرگان با ۱۰.۹ امتیاز و هستی صبری از علی آبادکتول با ۱۰.۷ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ماده اسباب خرک، نازنین زهرا شجاعی مهر با ۹.۶ امتیاز، هستی صبری با ۹.۵ و فاطمه تازیکه با ۹.۲ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ماده چوب موازنه نیز فاطمه تازیکه با ۸.۲، نازنین شجاعی مهر با ۸.۱ و آناهیتا دهباشی با ۷.۵ امتیاز هر سه از گرگان اول تا سوم شدند.

در پایان و در مجموع سه وسیله، فاطمه تازیکه از گرگان با ۲۹.۲ امتیاز به عنوان برترین ورزشکار معرفی شد. نازنین زهرا شجاعی مهر از گرگان و هستی صبری از علی آبادکتول نیز به ترتیب با ۲۸.۶ و ۲۲.۳ امتیاز دوم و سوم شدند.

در مجموع تیمی نیز پس از گرگان که با ۱۳۰.۲ امتیاز قهرمان شد، شهرستان های آزادشهر و علی آباد کتول به ترتیب با ۳۹.۵ و ۳۴.۶ امتیاز دوم و سوم شدند.

نخستین دوره المپیاد ورزشی گلستان ویژه اجلاسیه گرامیداشت چهار هزار شهید استان، با شرکت دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار دختر و پسر در ۱۰ رشته تکواندو، بدمینتون، والیبال، دوومیدانی، کشتی، بسکتبال، کاراته، فوتبال، ژیمناستیک و تنیس روی میز به میزبانی ۱۷ بخش و شهرستان در رده سنی نوجوانان در حال برگزاری است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .