عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی مشکلات درمانی و داروئی کارکنان زیرمجموعه وزارت نفت در استان گلستان


بررسی مشکلات درمانی و داروئی کارکنان زیرمجموعه وزارت نفت در استان گلستان

 مشکلات درمانی و داروئی کارکنان گاز گلستان، منطقه 9 عملیات انتقال گاز و پخش فراورده های نفتی با حضور رییس بهداری وبهداشت صنعت نفت مازندران وگلستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی طی نشستی با حضور مدیران عامل شرکتهای گاز گلستان، منطقه 9 عملیات انتقال گاز، پخش فراورده های نفتی ، كانون بازنشستگان صنعت نفت استان و دکتر نوریان رییس بهداری وبهداشت صنعت نفت مازندران وگلستان مسائل ومشکلات درمانی و داروئی کارکنان وخانواده شرکتهای مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

 در ابتداي این جلسه ضمن خير مقدم گويي مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان به مدعوين ، هريك از مديران شركتها بصورت جداگانه با قدردانی از حضور دکتر نوریان رییس بهداری وبهداشت صنعت نفت مازندران و گلستان خلاصه ای از وضعیت بهداشتی ودرمانی و مسائل ومشکلات درمانی و داروئی کارکنان را تشریح نموده و خواستار مرتفع نمودن آنها شدند که دکترنوریان به سئولات و ابهامات مورد نظر آنها پاسخ داد .

 در ادامه جلسه رییس بهداری وبهداشت صنعت نفت مازندران وگلستان ضمن ابراز خرسندی از حضورش دراین نشست صمیمی برنامه ها و اهداف این مرکز را تشریح کرد و گفت :سازمان بهداشت ودرمان با هدف تامین سطح سلامت کارکنان وخانواده های آنان وپوشش خدمات درمانی به ارائه خدمات مطلوب به پرسنل صنعت نفت بوده و روزبه روز برسطح خدمات می افزاید.

 دكتر نوريان افزود: منابع انسانی سالم باعث ارتقاء وپیشرفت سازمان می شود بنابراین آنچه در این زمینه بسیار ضرورت داشته و در اولویت قرار دارد لزوم توجه به مسائل بهداشتی ودرمانی کارکنان واهتمام به این امر وانجام اقدامات مهم در این رابطه است

 ایشان اظهار داشتند:خوشبختانه هر ساله سطح خدمات درمانی و بهداشتی صنعت نفت گسترش یافته وما حداکثر تلاش خود را با عقد قرارداد با مراکز درمانی معتبر و بهره گیری از پزشکان حاذق در راستای ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی کارکنان و كیفی سازی آنان انجام می دهیم

 رییس بهداری و بهداشت صنعت نفت مازندران وگلستان اظهار امیدواری کرد:انشاء ا... بتوانیم روز بروزخدمات بهداشتی ودرمانی مورد نیاز کارکنان وخانواده های محترم آنان را بهبود بخشیده تا کارکنان بتوانند با سلامتی کامل در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش کنند .

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .