عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل راه آهن شمال شرق 2


برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل راه آهن شمال شرق 2

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل راه آهن شمال شرق 2

 جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل راه آهن شمال شرق 2 با حضور مدیر کل و اعضای ستاد اقامه نماز در دفتر مدیرکل برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 ، محمد رضا قربانی در این نشست ضمن اشاره به اهمیت فریضه نماز سخنانی بیان نمود و افزود : نماز ستون دین است و خواندن نماز روح و روان انسانها را از گناه هان جلا و صیقل میدهد .

 مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 اضافه کرد : نماز یکی از فریضه‌های مهم و اصلی اسلام ناب محمدی است و پلی ارتباطی بین خدا و بنده‌اش می باشد و برپایی نماز وظیفه ای همگانیست و راهی است که ازاولیاو انبیاء وامامان و معصومین به ما رسیده است.

 وی ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم در نماز های جماعت حضوری پر شور داشته باشیم و برای اقامه نماز به سوی مساجد و نمازخانه ها بشتابیم و بیشترین بهره معنوی را از حضور در مساجد و نمازهای جماعت ببرند.

 در ادامه این جلسه امام جماعت اين اداره كل ضمن ارائه گزاری از عملکرد ستاد اقامه نماز ایستگاه گرگان افزود : نماز خواندن موجب افزایش اعتماد به نفس می شود زیرا وقتی آدمی با خدا سخن می گوید، و از او یاری می جوید، خداوند مهربان به دنبال این یاری جویی به انسان مدد می رساند وقتی مدد الهی به انسان رسید، توان بیشتری در خود احساس می کند و این توان ناشی از توکلّی است که مؤمن در نماز به خدا پیدا کرده است و خود را مانند قطره ای می بیند که با دریا پیوند خورده است.

 در این نشست رئیس حراست و اعضای حاضرین به نقطه نظرات خود پرداختند و مصوباتی در راستای هرچه با شکوه تر برگزارشدن نماز جماعت و فرائض آن در نظر گرفته شد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2- استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 1017
  • کد خبر : 20618