عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه اقتصادی در گرو فعالیت واحد های تولیدی محقق می شود

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

توسعه اقتصادی در گرو فعالیت واحد های تولیدی محقق می شود

توسعه اقتصادی در گرو فعالیت واحد های تولیدی محقق می شود

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: توسعه اقتصادی در گرو فعالیت واحد های تولیدی محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، مهندس امراله عباسی در دیدار با فرماندار مراوه تپه گفت: توسعه اقتصادی استان و شهرستانها در گرو تلاش واحد های تولیدی تحقق می یابد که در این راه تولیدکنندگان ما باید برای افزایش بهره وری تلاش کنند.

عباسی افزود: شهرستان مراوه تپه در تمامی زمینه ها دارای ظرفیتهای بسیار خوبی است که میتواند در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی نقش موثری را ایفا نماید.

عباسی به تحرک بیشتر شهرستان مراوه تپه اشاره کرد و افزود: با اجرای طرح تکاپو در استان و شناسایی عوامل موثر، این شهرستان میتواند با تحرک بیشتر ، خود را با شاخص‌های استانی و کشوری هماهنگ کند و از تمام امکانات و ظرفیت‌های خود در رسیدن به رشد و شکوفایی اقتصادی گام بردارد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان توجه به ظرفیت ها وامکانات موجود در شهرستان رابسیار مهم ارزیابی کرد و افزود : تشکیل تعاونی های سهامی عام و توسعه عمران و توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود در بخش های مختلف مراوه تپه، می تواند زمینه رشد و جهش اقتصادی را فراهم می کند.

مهندس امراله عباسی با تاکید بر اینکه واحدهای نیمه فعال شهرستان باید فعال شوند، گفت: با انجام این مهم ،افزایش بهره‌وری و درآمدها را داریم و این واحدها در رشد و توسعه اقتصادی استان بسیار تاثیرگذار هستند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 526
  • کد خبر : 21483