عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معرفي بسته های جديد خدماتي بانک مسکن

برای رونق در بخش مسکن و ساختمان صورت گرفت:

معرفي بسته های جديد خدماتي بانک مسکن

معرفي بسته های جديد خدماتي بانک مسکن

 مدير شعب بانك مسكن استان گلستان سه خدمت و بسته جديد خدماتي اين بانك را براي رونق در بخش مسكن و ساختمان معرفي كرد.

به گزارش دريافتي از روابط عمومي مديريت شعب بانك مسكن استان گلستان، مهندس "احمد پاك نيت" در گفت و گويي خبري، اظهار كرد: خدمات و بسته هاي جديد اين بانك شامل تضمین معاملات فروش اقساطی مسکن، حساب امانی ویژه پیش فروش ساختمان و افزایش سقف تسهیلات مشارکت مدنی احداث واحدهاي مسكوني مي شود.

به گفته وي، طرح تضمین معاملات فروش اقساطی مسکن طرحي است كه بانک مسکن به عنوان بانك عامل و ضامن در خرید و فروش نسيه بین خریداران و فروشندگان معرفي مي شود.

پاك نيت ادامه داد: هدف از طرح حساب امانی ویژه پیش فروش ساختمان نيز، ساماندهي بازار پيش فروش مسكن و كاهش ريسك مرتبط با خريداران است.

وي اظهارداشت: افزايش سقف تسهيلات مشاركت احداث واحدهاي مسکونی نيز طرحي است كه به ازاء هر واحد در سطح استان از 500 میلیون ريال تا يك ميليارد و 300 میلیون ريال و بر اساس شرایط و ضوابط مربوطه در بانك مسكن قابل پرداخت می باشد.

پاك نيت بيان داشت: هم استانيها جهت كسب آگاهي و اطلاعات بيشتر مي توانند به كليه شعب بانك مسكن در سراسر استان گلستان مراجعه كنند.

وي در پايان يادآورشد: بانك مسكن در راستای اجرای سیاست های دولت و کمک به توسعه و رونق بخش مسکن و ساختمان و درجهت خروج از رکود حاکم بر کشور، نقش مهم و اثرگذار خود را در این زمینه با ارائه طرح ها و بسته های جدید ایفا می كند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .