عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 با جمعی از مردم استان ملاقات نمود


مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 با جمعی از مردم استان ملاقات نمود

 همزمان با ایام ماه مبارک رمضان ، ماه بندگی و اخلاص و نزول قرآن مديركل راه آهن شمال شرق ۲ با تعدادي از شهروندان و مردم شهید پرور استان به صورت حضوري ديدار و به گفتگو پرداخت.

 به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲، محمد رضا قرباني در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه ضیافت الهی گفت : ماه مبارک رمضان ماهی است که با روزه گرفتن ، قرآن خواندن و تسبیح و ثنای خداوندو ذکر ایام، دلها بیش از پیش آرام میگردو انسان در مسیرصراط بندگی خالص پروردگار قرار میگیرد.

 وي اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، خدمتگزاران و دولت مردان را همیشه به رعايت کرامت و عزت و شرف مردم متعهد مى داند و به همين خاطر مسئولیت همه ما مسئولین نظام مقدس ، مسئولیتی سنگين است که همانا ادامه آرامانهای شهدا و امام شهدا می باشد .

 قربانی در این دیدار با اشاره به اهمیت طرح تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به مردم و مرتفع نمودن مسائل و مشکلات آنها گفت : یکی ازاهداف ،وظایف وماموریتهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران تسهیل ،تسریع و روانسازی درمسیرخدمت به جامعه هدف ( مردم ایران اسلامی ) می باشد و بدون تردید خدمت به بندگان خدا یک ارزش اسلامی و اخلاقی است.

 در این دیدارجهره به چهره، مردم شریف و متدین استان گلستان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند که عمده موضوعاتي كه در اين ديدارها مطرح شد مواردي پيرامون بحث اشتغال ، انتقالي ، تغییروضعیت و موارد مشابه آن بود.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه آهن شمال شرق2 - استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 1890
  • کد خبر : 21885