عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار چهره به چهره مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 با مردم شریف استان


دیدار چهره به چهره مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 با مردم شریف استان

 به مناسبت فرارسیدن ایام رجب و مصادف شدن با ولادت اولین اختر آسمان امامت و ولایت امیرالمومنین علی(ع) مديركل راه آهن شمال شرق ۲ در راستای طرح تکریم ارباب رجوع با تعدادي از شهروندان و هم استانیها ديدار و گفت وگو كرد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲، محمد رضا قرباني ضمن تبریک ولادت با سعادت اولین اختر آسمان امامت و ولایت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر گفت : در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل وظیفه همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش مهم و حساس می باشدو ما ازهمه ویژگیهامخصوصا ویژگیهایی همچون ویژگیهای خدمتگزاری به خلق و مدیریتی امام علی (ع) الگو بگیریم که خدمت به مردم یکی از بهترین و مهم ترین ویژگیهاست که اجر معنوی هم در این دنیا و هم در آخرت خواهد داشت.

 وي ادامه داد : يكي از مهم‏ترين آموزه‏هاي قرآن و اهل بيت عليهم‏السلام احترام به پدر و مادر است که این روز یعنی روز پدر یکی از بهترین روزهای خداوند است که اولین اختر آسمان امامت و ولایت امیرالمومنین علی(ع) در کعبه به دنیا آمد .

 وی بیان داشت: خدمتگزاري به افراد جامعه، حدّ و مرزي نداردو یکی ازاهداف ،وظایف و ماموریتهای مسئولین و مجموعه راه آهن جمهوری اسلامی ایران در کنار مسئولین دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم و اقشار مختلف جامعه می باشد .

 عمده موضوعاتي كه در اين ديدارها مطرح مي شود مواردي پيرامون بحث اشتغال و مشكلات مشابه آن بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2- استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 867
  • کد خبر : 19708