عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهتمام جدی جهت رفع مشکلات آب شرب روستایی در سطح استان وجود دارد

مدیر عامل شرکت آبفار استان گلستان:

اهتمام جدی جهت رفع مشکلات آب شرب روستایی در سطح استان وجود دارد

اهتمام جدی جهت رفع مشکلات آب شرب روستایی در سطح استان وجود دارد

 روز گذشته و در جلسه ای که در دفتر فرماندار شهرستان ، و بنا به درخواست نماینده مردم شریف شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید ،وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان گنبد کاووس بررسی شد.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از شرایط کمبود آب در سطح استان و شهرستان ، خواهان توجه جدی شورای برنامه ریزی شهرستان و تصویب و تخصیص اعتبارات مناسب برای موضوع آبرسانی روستایی شهرستان شد.

 مهدی شکیبافر تکمیل فجر 1 از مجموعه مجتمع فجر را از برنامه های سال جاری شهرستان عنوان نمود و اعلام کرد که برای میان مدت اقدامات و پیگیری های خوبی برای استفاده از ظرفیت خرید تضمینی آب و احداث آب شیرین کن و جلب همکاری و مشارکت بخش خصوصی در این زمینه برای تامین آب شرب مناسب در محدوده فجر6 شهرستان گنبد کاووس در حال انجام می باشد.

وی ضمن ارائه برنامه های شرکت در این زمینه از تائید ابتدایی طرح در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و پیگری جهت اخذ مصوبات بعدی آن و تعیین سرمایه گذار خبر داد.

 مهندس مهدی شکیبافر، لایروبی دوحلقه چاه ، حفر دو حلقه چاه و برنامه ریزی جهت تجهیز چاههای مذکور را از برنامه های این شرکت طی سال گذشته جهت ترمیم بخشی از کمبود های آب شرب در روستاهای شهرستان گنبد برشمرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .