عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح آبرسانی شهر گالیکش با اعتبار 450 میلیارد ریال در حال اجراست

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان:

طرح آبرسانی شهر گالیکش با اعتبار 450 میلیارد ریال در حال اجراست

طرح آبرسانی شهر گالیکش با اعتبار 450 میلیارد ریال در حال اجراست

 مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: طرح آبرسانی شهرستان گالیکش با اعتبار 450 میلیارد ریال در حال اجراست.

 به گزارش پایگاه خبری شرکت آب وفاضلاب استان گلستان مهندس محمد هادی رحمتی افزود اجرای طرح آبرسانی به شهر گالیکش از سال 1389 شروع شده و با هدف آبرسانی به شهروندان به میزان 5 میلیون متر مکعب انجام می شود.

وی مشخصات فنی این طراح را شامل حفر و تجهیز 16 حلقه چاه عمیق ، احداث 9200 متر مکعب مخازن ذخیره ، 28 کیلومتر خط انتقال و جمع آوری چاهها به داخل مخازن ، خرید 7 هکتار زمین چاهها و مخازن و مسیر خطوط انتقال در منطقه طرح ،طرح برق رسانی به 16 حلقه چاه و تهیه و اجرای طرح تله متری اعلام کرد.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح را تا پایان سال 93 را 148142 میلیارد ریال بیان کرد و افزود برای سال 94 از محل بودجه عمومی 300000 میلیارد ریال و همچنین اعتبار پیش بینی شده برای سال 94 را بالغ بر 30 میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان به بیان اهم اقدامات انجام شده این طرح پرداخت و تصریح کرد تاکنون حفر و تجهیز 8 حلقه چاه ، اجرای 14 کیلومتر خط انتقال و احداث 7500 متر مکعب مخزن و ساختمان های جنبی، حفر 11 حلقه چاه، تجهیز 8 حلقه چاه، خط انتقال به طول 14 کیلومتر از سایز 200 میلیمتر تا 600 میلیمتر جنس لوله چدن و پلی اتیلن، احداث 7500 متر مربع مخزن بتنی با ساختمان جنبی، اجرای یک واحد ایستگاه پمپاژ انجام شده است.

 مهندس محمد هادی رحمتی حفر5 حلقه چاه، تجهیز 8 حلقه چاه ،تهیه و اجرای 14 کیلومتر خط انتقال از جنس چدن و پلی اتیلن از سایز 200 میلیمتر تا 400 میلیمتر ،مخزن 2000 متر مکعب بتنی برای ذخیره و فشار شکن، احداث مخزن به حجم 1200 متر مکعب، اجرای سیستم مدیریت شبکه بازنگری مطالعات کل طرح، اجرای زون بندی شبکه توزیع در راستای بازنگری،اجرای ایستگاه پمپاژ انتقال آب ، تهیه و اجرای طرح تله متریک، احداث سوله انبار تجهیزات،تامین برق اضطراری طرح توسعه توسط دیزل ژنراتورها از مهمترین اقدامات اجرایی طرح آبرسانی شهر گالیکش بیان نمود.

 وی با اشاره به اینکه در سال 94 ، 50 درصد اعتبارات این طرح تخصیص یافته است خاطر نشان کرد با توجه به مشکلات و معضلات اجتماعی در اجرای عملیات و پراکندگی جزئیات طرح و عدم وجود زمان کافی برای اجرای طرح از شهروندان شهر گالیکش خواست تا همکاران این شرکت را تا پایان عملیات اجرایی همیاری نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 622
  • کد خبر : 22628