عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارکنان بسیجی گازگلستان با شهداي 8 سال دفاع مقدس تجديد ميثاق کردند


کارکنان بسیجی گازگلستان با شهداي 8 سال دفاع مقدس تجديد ميثاق کردند

 

 مدير فرهنگي ورزشي پايگاه بسیج شهید گرزین گاز گلستان گفت : در حاشیه برگزاری برنامه های متنوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، کارکنان بسیجی شرکت گاز استان به منظور تجدید میثاق با شهدای 8 سال دفاع مقدس و گرامیداشت این ایام حماسی، برنامه پياده روي به مقصد تپه نور الشهداء را اجرا کردند.

 

 سيد جواد موسوي افزود: در این پياده روي ، کارکنان بسیجی شرکت، حد فاصل مسیر خيابان اصلي تا تپه نور الشهداء را با انسجام و نظم خاصی پیمودند .

 

 وی در ادامه تصریح کرد: این کارکنان با حضور در این مکان مقدس پس از ذکر فاتحه به مقام شامخ شهیدان والامقام جنگ تحمیلی بویژه شهدای گمنام و گرانقدر این گلزار پر فضیلت ادای احترام کردند و با آرمانهای بلند معمارکبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهداء تجدید میثاق نموده و این هفته مقدس را گرامی داشتند.

 

مدير فرهنگي ورزشي پايگاه بسیج شهید گرزین گاز گلستان در پایان اظهار داشت: انجام این برنامه بویژه حضور بر تربت پاک شهدای گمنام و تجدید میثاق با شهداء همه ساله در این ایام و مناسبتهای مرتبط دیگر بصورت مستمرتوسط پایگاه بسیج شهید گرزین و با استقبال خوب اعضاي پايگاه انجام می شود.

 

گفتني است در پايان اين برنامه نيز مراسم تلاوت زيارت عاشورا در اين مكان مقدس انجام شده و بر فيوضات اين برنامه معنوي افزود .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شركت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .