عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارتقاي ايمني راه‌ها در اولويت نخست برنامه‌هاي امسال است

رئيس اداره راه و شهرسازي مراوه تپه:

ارتقاي ايمني راه‌ها در اولويت نخست برنامه‌هاي امسال است

ارتقاي ايمني راه‌ها در اولويت نخست برنامه‌هاي امسال است

 رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان مراوه‌تپه با اشاره به اينكه ارتقاي ايمني راه ها در اولويت نخست اين اداره در سال جاري قرار دارد از حذف نقاط پر حادثه، حفظ وصیانت از حریم راه ها و جلوگیری از هرگونه ساخت وساز وکشت و زرع در سطح راه هاي شهرستان به عنوان مواردی نام برد كه در جهت ایمن سازی و نگهداری از راه ها مورد توجه قرارمی گیرد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "امان محمد باشقره" در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني اين اداره كل اظهاركرد: به منظور ارتقاي سطح ايمني تردد و كاهش تصادفات جاده اي، در سه ماهه نخست سال 95 در كيلومتر 20 محور اصلي مراوه‌تپه به كلاله (گردنه چناران ) با استفاده از ماشين آلات سنگين راهداري، تعريض پيچ ها و شانه سازي جاده بطول حدود 1 كيلومتر انجام شده است.

به گفته وي، همچنين كوهبري سنگي گردنه و اصلاح مسير بطول حدود 800 متر به حجم عمليات سنگي حدود چهار هزار مترمكعب با اعتبار300 میلیون ریال از محل اعتبارات نگهداري راه هاي روستايي در كيلومتر 28 محور روستايي مراوه‌تپه به قازانقايه (قبل از پل آهني قازانقايه ) از ديگر اقداماتي است كه با حمايت‌هاي بخشدار بخش مركزي و همكاري و مساعدت امام جمعه و دهياري و اهالي روستاهاي دهستان پاليزان به انجام رسيده است.

باشقره ادامه داد: عملیات خط کشی بطول 30 کیلومتر و مرمت و بهسازی خرابی های سیل تیرماه 95 هم از اقدامات انجام شده دیگر درمحور فوق می باشد.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان مراوه‌تپه تصريح كرد: حذف و اصلاح 2 نقطه پر تصادف ديگر در محور اصلی مراوه‌تپه به اينچه برون (در كيلومتر16 در پيچ ساري قميش و خوجه گلدي و دركيلومتر 24 پيچ سنگي همت آباد) با اعتبار 100 میلیون ریال ( از محل اعتبارات نگهداری راه ها ) از ديگر اقدامات دردست اجراي اين اداره است كه تا پايان نیمه اول امسال اجرايي و به اتمام خواهد رسيد.

شهرستان مراوه تپه با 60 هزار نفرجمعیت درمنتهی الیه شرق استان گلستان قراردارد و حدود 560 كيلومتر از راه هاي اين استان را تحت پوشش استحفاظي خود دارد كه بيش از 480 كيلومتر آن راه روستايي است.

ارتقاي ايمني راه‌ها در اولويت نخست برنامه‌هاي امسال است

 

ارتقاي ايمني راه‌ها در اولويت نخست برنامه‌هاي امسال است

 

ارتقاي ايمني راه‌ها در اولويت نخست برنامه‌هاي امسال است

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .