عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 60 درصد عمليات شانه سازي محور كردكوي- گرگان انجام شده است

رئيس اداره راه و شهرسازي كردكوي:

60 درصد عمليات شانه سازي محور كردكوي- گرگان انجام شده است

60 درصد عمليات شانه سازي محور كردكوي- گرگان انجام شده است

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان كردكوي از اتمام 60 درصد عمليات شانه سازي و همسطح سازي جاده قديم كردكوي – گرگان با حاشيه محور در حوزه استحفاظي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي گلبيني مفرد" در گفت و گويي خبري گفت: عمليات شانه سازي محوركردكوي – گرگان به طول 14 كيلومتر در دو طرف باند جاده و با استفاده از امكانات راهداري شهرستان و اعتبار برآورد شده به ميزان 750 ميليون ريال درحال انجام است .

وي با اشاره به اينكه ايمن سازي محور در قالب دو قرارداد كاري شامل شانه سازي و لكه گيري به اجرا درآمده است، افزود: عمليات روكش آسفالت و لكه گيري محور با حدود 20 ميليارد ريال اعتبار از محل منابع مالي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در مهرماه امسال به پايان رسيد.

به گفته گلبيني مفرد، محور اصلي كردكوي- گرگان به دليل اتصال استان گلستان با استان مازندران و استان هاي شمالي و مركزي كشور از تردد گسترده اي درطول سال برخوردار است و به همين جهت بهسازي محور قديم با ترددهاي محلي و بومي جزو اولويت هاي نخست اداره بوده است.

وي با اشاره به اقدامات ديگر ايمن سازي محورها بويژه براي ايام نوروز، خاطرنشان كرد: هم اكنون با استقرار دواكيپ اجرايي درسطح راه هاي حوزه استحفاظي شهرستان، عمليات پاكسازي و زيباسازي حاشيه راه ها در حال انجام است.

گلبيني اضافه كرد: تمام نقاط حادثه خيز شهرستان نيز با استفاده از تابلو و علائم و چراغ چشمك زن ايمن سازي شده است.

حدود114 كيلومتر از راه هاي گلستان در حوزه استحفاظي اداره راه و شهرسازي شهرستان كردكوي و بندرگز قرار دارد كه از پليس راه نوكنده در ابتداي حوزه استحفاظي استان تا سه راهي يساقي كه ابتداي حوزه استحفاظي شهرستان گرگان است، شامل مي شود.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار كيلومتر راه دارد كه بيش از يكهزار و 500 كيلومتر راه اصلي و فرعي است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .