عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همزمان با آغاز هفته ملی مهارت گلزار شهدای گرگان عطرافشانی شد


همزمان با آغاز هفته ملی مهارت گلزار شهدای گرگان عطرافشانی شد

همزمان با آغاز هفته ملی مهارت گلزار شهدای گرگان عطرافشانی شد

 در نخستین روز از هفته مهارت، گلزار شهدای گمنام در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای، روسای مراکز و جمعی از کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان غبارروبی وعطرافشانی شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان، همزمان با نخستین روز از هفته ملی مهارت که به نام آموزش فنی وحرفه ای، مردم، امام، رهبری و شهدا نامگذاری شده است و بمنظور ارج نهادن به مقام والای شهیدان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای و جمعی از کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با نثار شاخه ای گل، قبور شهدای گمنام را گلباران و عطرافشانی کردند.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته مهارت، گفت: حضور مجموعه آموزش فنی و حرفه ای در اولین روز از هفته مهارت بر مزار شهدای گمنام با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف متعالی نظام خواهد بود.

 گفتنی است هفته مهارت و کارآفرینی در سال 1395 از 31 تیرماه آغاز و تا 8 مردادماه ادامه خواهد داشت و برنامه های گوناگونی در این هفته از سوی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان اجرایی می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .