عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به مناسبت هفته ملی مهارت؛ گلزار شهدای گمنام در گرگان عطرافشانی شد.‏


به مناسبت هفته ملی مهارت؛ گلزار شهدای گمنام در گرگان عطرافشانی شد.‏

به مناسبت هفته ملی مهارت؛ گلزار شهدای گمنام در گرگان عطرافشانی شد.‏

 در نخستین روز از هفته مهارت، گلزار شهدای گمنام در تپه نورالشهدای شهرستان گرگان با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و جمعی از کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان غبارروبی وعطرافشانی شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان، همزمان با نخستین روز از هفته ملی مهارت و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎ای، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و جمعی از کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با نثار شاخه ای گل، قبور شهدای گمنام را گلباران و عطرافشانی کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در این مراسم با بیان اینکه روحیه جهادی رویکرد این سازمان در طول سال است، گفت: حضور مجموعه فنی و حرفه ای در جوار شهدای گمنام تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف متعالی است.

ابوالفضل تیرانداز بر ضرورت انجام کار درست و اثرگذار تأکید کرد و بیان داشت: باید در تمام طول سال تلاش کنیم کارها به نحو احسن انجام شود.

هفته مهارت و کارآفرینی از دوم مرداد آغاز و با عناوین مختلفی نامگذاری شده است؛ گفتنی است همچنین روز سوم مرداد با عنوان "مردم، امام و رهبری و شهدا در تقویم هفته مهارت سال 1394 نامگذاری شده است.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .