عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در جلسه شورای فرهنگی گاز گلستان برتقویت امورات فرهنگی و معنوی تاکید شد


در جلسه شورای فرهنگی گاز گلستان برتقویت امورات فرهنگی و معنوی تاکید شد

  جلسه شورای فرهنگی شرکت گازاستان گلستان درسال جدید با حضور مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل و رئیس شورای فرهنگی و اعضاء شورا در محل سالن اجتماعات شرکت برگزارگردید.

 به گزارش روابط عمومی در این جلسه که با هدف بررسی برنامه ها وامورات فرهنگی تشکیل شد مدیرعامل و رئیس شورای فرهنگی گاز گلستان بر تقویت برنامه های فرهنگی بویژه امورات قرآنی و اوقات فراغت فرزندان همکاران تاکید کرد

  وی درخصوص نتایج این جلسه گفت:دراین جلسه پس ازتبادل نظرو ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و برنامه های اعضای شورا ،تصمیمات مناسبی اتخاذ گردید ومقرر شد کلیه برنامه ها و فعالیتهای این حوزه به نحو مطلوبی انجام شود.

  مهندس جمال لیوانی افزود:مقررگردید برای تقویت مباحث اخلاق اسلامی در خانواده همایشی را تحت این عنوان با دعوت از دکتر دهنوی کارشناس این حوزه با حضور کارکنان و خانواده های آنان در ایام ولادت امام رضا(ع)برنامه ریزی و اجرا گردد.

 وی تصریح کرد:مقرر گردید از خادمین قرآن و نماز ،موذنین و افرادیکه حضور فعال و مستمر در نماز جماعت دارند طی مراسم باشکوهی در ایام ولادت حضرت معصومه (س)تجلیل بعمل آید.

 جمال لیوانی در ادامه افزود:در این جلسه همچنین در خصوص اعزام فرزندان قرآنی کارکنان در بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که دراستان همدان انجام می گیرد برنامه ریزی شد

 رئیس شورای فرهنگی گازگلستان اظهار داشت:درخصوص غنی سازی اوقات فراغت فرزندان نیز مقررشد ازطریق واحد آموزش با مراکز فرهنگی و هنری سطح استان ترجیحاً زیر مجموعه آموزش و پرورش و سازمان تبلغات می باشند زمینه بهره گیری فرزندان از فضای آموزشی مختلف را در فصل تابستان فراهم آید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .