عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرآني بهاردر بهار فرزندان کارکنان گازگلستان


برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرآني بهاردر بهار فرزندان کارکنان گازگلستان

بیست و دومین دوره مسابقات قرآني بهار دربهار ويژه فرزندان كاركنان شرکت گازاستان گلستان با حضورمهندس جمال لیوانی مدیرعامل ، اعضاي هيئت مديره و اعضای شورای فرهنگی و جمعي از كاركنان و خانواده های آنان به پایان رسید .

به گزارش روابط عمومي ،دراین دوره از مسابقات که باحضور حدود 350 نفر از علاقه مندان قرآنی در محل دانشگاه پردیس گرگان  برگزار  شد شرکت کنندگان در رشته های حفظ ،ترتیل،تحقیق،صحیح خوانی ،صحیفه سجادیه ، مفاهیم ،نهج البلاغه ،قصه گویی و اذان در دو رده پسران و دختران  در رشته های مورد نظر باهم به رقابت پرداختند که در نهایت پس از جمع بندی نتایج آزمون ، نفرات برتر هر رشته مشخص و معرفی شدند.

 درمراسم اختتاميه اين مسابقات،مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل گاز گلستان ضمن خیر مقدم ،از برگزاری بسیارمنظم و با شكوه این برنامه معنوی ابراز خرسندی کرد.

وی با تقدیر از تلاش خادمین قرآنی ودست اندرکاران برگزاری این برنامه معنوی ، انجام اینگونه برنامه ها را حرکتی مهم برای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و آموزه ‌هاي ديني خواند ودر ادامه نقش شایسته همسران کارکنان در تربیت فرزندان بویژه ترویج امورات فرهنگی و مانوس شدن به معارف قرآنی را بسیار موثر خواند و از تلاش همه آن بزرگواران تشکر و قدردانی کرد.

در پايان  مسابقات ضمن معرفی نفرات برترمسابقات قرآنی،با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گازگلستان ازتعداد 5 تن از همسران گرامی شهدای بزرگوارجنگ تحمیلی و همچنین سفیران قرآنی این شرکت که در مسابقات قرآنی بهاردر بهار شرکت ملی گازایران رتبه های برتر را کسب نموده  بودند تجلیل بعمل آمد .

  

 

 

 

 

 

 

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .