عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرپرست جدید پایگاه جهانی گنبد قابوس معرفی شد


سرپرست جدید پایگاه جهانی گنبد قابوس معرفی شد

سرپرست جدید پایگاه جهانی گنبد قابوس معرفی شد

 با حضور مهندس کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس سرپرست جدید پایگاه جهانی گنبد قابوس معرفی شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی، مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید پایگاه جهانی گنبد قابوس با معرفی دکتر جاوید ایمانیان به عنوان سرپرست جدید از زحمات سرپرست سابق این پایگاه قدردانی کرد و اظهار داشت: گنبد قابوس پیشانی گردشگری استان گلستان و باید بر تدوین طرح مدیریت جامع گنبد قابوس تلاش کرد.

 مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری در ادامه این جلسه افزود: برای ساماندهی گنبد قابوس با شهردار جدید رایزنی خواهیم کرد.

 ابراهیم کریمی با بیان اینکه بزودی مرکز تخصصی زیورآلات سنتی در شهرستان گنبدکاووس تاسیس خواهد شد از انجام مطالعات موزه بزرگ گنبدکاووس خبر داد و گفت: در صورت تخصیص بودجه عملیات اجرایی موزه آغاز خواهد شد.

 وی از تسهیل در ساخت هتل هاوش و پیگیری دو سرمایه گذاری دیگر در بخش هتل خبرداد و گفت: ایجاد بازارچه گردشگری نیز در اولویت بخش گردشگری شهرستان است.

 مهندس عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس نیز در ادامه این جلسه افزود: برج قابوس اثری پرافتخار وجهانی است که می تواند شهرستان گنبدکاووس را به شایستگی معرفی کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس همچنین یادآور شد: هر مسئله ای که در مورد برج قابوس باشد را با انگیزه پیگیری خواهیم کرد.

 وی شهر تاریخی جرجان و دیوار دفاعی گرگان را از اولویتهای استان در زمینه گردشگری دانست که در جغرافیای گنبدکاووس واقع است.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد با بیان اینکه از سرمایه گذاران بخش گردشگری حمایت می کنیم، اخذ تسهیلات صندوق کارآفرینی امید را ظرفیتی مهم برای گسترش صنایع دستی برشمرد.

 کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در پایان این جلسه با تاکید بر لزوم توجه به زیباسازی محوطه گنبد قابوس افزود: در ایجاد زیرساختهای گردشگری از ظرفیت همه دستگاههای اجرایی به ویژه شهرداری استفاده خواهیم کرد.

 

سرپرست جدید پایگاه جهانی گنبد قابوس معرفی شد

 

سرپرست جدید پایگاه جهانی گنبد قابوس معرفی شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .