عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ماهيانه شوراي هماهنگي مرزي اینچه برون برگزار گردید


جلسه ماهيانه شوراي هماهنگي مرزي اینچه برون برگزار گردید

جلسه ماهيانه شوراي هماهنگي مرزي اینچه برون برگزار گردید

 جلسه ماهيانه شوراي هماهنگي مرزي با محوريت تسهيل و تسریع در امورحمل ونقل ریلی با حضور مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 و رییس پایانه مرزی، بخشدار اینچه برون و نمایندگان مرزبانی ، گمرك و دیگر اعضای شورای  درمحل سالن جلسات ايستگاه راه آهن اينچه برون برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2، محمد رضا قربانی مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 گفت: در راستای تسهیل امور حمل و نقل ریلی وحمایت از صادرات و شرکتهای بازرگانی، خط عریض از مرز ریلی اینچه برون استان گلستان وارد ایران خواهد شد به گونه ای که ما چند مسیر را برای این موضوع در نظر گرفته ایم.

وی به تقاطع لوزی نیز اشاره وافزود : ما دو پیشنهاد را برای ورود خط عریض و استفاده بهینه از آن پیشنهاد داده ایم که یک تقاطع لوزی و دیگری ورود خط عریض از این حوزه است که برای ورود خط عریض نقشه های اجرایی تهیه و مقدمات کار فراهم می باشد تا انشا ا... بتوانیم چندماه آینده خط عریض راوارد حوزه ریلی اینچه برون کنیم و در کنار آن محوطه بارگیری کالاها نیز احداث شود که باانجام این کار شرکتهای سرمایه گذاری می توانند بیش از پیش و تجاری در مباحث سرمایه گذاری ورود پیدا نمایند.

 مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 به  مواردی همچون احداث دیوار کشی حوزه بندر خشک ، مرتفع نمودن برخی موارد گمرکی و ساخت برجک های مرزبانی در نقطه صفر مرزی  و ...  نیز اشاره و سخنانی بیان نمود.

عبدالعظيم زرگراني مدير پايانه راه آهن اينچه برون نیزدر اين جلسه گزارشی از عملکرد حمل و نقل ریلی و اقدامات در حال انجام در اینچه برون پرداخت و افزود : پایانه راه آهن اینچه برون با اقدامات خوبی که مدیر کل و مجموعه راه آهن شمال شرق 2  در حال انجام است از قبیل دیوار کشی ، اتصال ایستگاه به سایت سرمایه گذاری ، حمل و نقل های داخلی و بین المللی و ترانزیت محموله های نفتی و  ...   که این حوزه ریلی یکی از کوتاهترین و بکر ترین کردیدور های ریلی کشور است که شرکتهای مختلف تجاری و سرمایه گذاری و بازرگانان بتوانند از این حوزه ریلی بخوبی استفاده نمایند.                 

در ادامه اين جلسه هريك ازاعضای شورای هماهنگی مرزی  مواردي پيرامون تسهیل در امور گمرکی ومرتفع نمودن مشكلات حمل و نقل ريلي و اختصاص برخی امکانات ارزیابی وایجاد برجک های مرزبانی و استقرار پليس راه آهن و گذرنامه و پيگيري صدور كارت تردد و تسهیل در عبور و مرور مامورين راه آهن  شمال شرق 2مطرح و هر يك از حاضرين به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 جلسه ماهيانه شوراي هماهنگي مرزي اینچه برون برگزار گردید

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمالشرق 2 -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 808
  • کد خبر : 23757