عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 7 لیتر برثانیه به ظرفیت تامین آب روستای ایمرمحمد قلی آخوند گنبد کاووس افزوده شد

مدیر امور آبفار شهرستان گنبد کاووس :

7 لیتر برثانیه به ظرفیت تامین آب روستای ایمرمحمد قلی آخوند گنبد کاووس افزوده شد

7 لیتر برثانیه به ظرفیت تامین آب روستای ایمرمحمد قلی آخوند گنبد کاووس افزوده شد

مدیر امور آبفار شهرستان گنبد کاووس گفت: با مهندسی مجدد چاه آب شرب روستای ایمرمحمد قلی آخوند شهرستان گنبد کاووس 7 لیتر برثانیه به ظرفیت تامین آب روستای فوق افزوده شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان سید مهدی حسینی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گنبد کاووس از افزایش دبی چاه روستای ایمرمحمد قلی آخوند در پی بهسازی و مهندسی مجدد آن خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود : خشکسالی های اخیر و کاهش نزولات جوی و همچنین افت شدید سطح آبهای زیرزمینی و از طرفی افزایش مصرف آب در فصل گرما ، رشد جمعیت از دیگر عوامل کمبود آب شرب در سطح روستاها می باشد که جهت گذر از بحران کم آبی نیاز به برنامه ریزی و مدیریت بهینه از منابع آبی و به تبع آن افزایش توان تولید آب از منابع موجود می باشد که بدین منظور این شرکت جهت افزایش راندمان آبدهی چاه روستای ایمر محمد قلی آخوند شهرستان گنبد کاووس اقدام به مهندسی مجدد چاه روستای فوق نموده است .

وی تصریح کرد: عملیات مهندسی مجدد شامل لوله گداری ، احیاء و بازسازی بوده که هزینه بالغ بر 1200 میلیون ریال در بر داشته که علاوه بر افزایش دبی ، مشکل کمبود آب شرب روستاهای ایمر محمد قلی آخوند ویورت شیخان با 510 خانوار نیز مرتفع نموده است .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .