عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشتغال فارغ‎التحصیلان و بانوان اولویت کارگروه اشتغال گرگان باشد

مدیر اداره تعاون و کار گرگان:

اشتغال فارغ‎التحصیلان و بانوان اولویت کارگروه اشتغال گرگان باشد

اشتغال فارغ‎التحصیلان و بانوان اولویت کارگروه اشتغال گرگان باشد

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان با اشاره به نقش‎آفرینی بانوان شاغل در عرصه‎های مختلف گفت: اشتغال فارغ‎التحصیلان و بانوان باید اولویت کارگروه اشتغال باشد.

موسی بی‎باک در جلسه کارگروه اشتغال بانوان و خانواده شهرستان گرگان ضمن گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و تبریک روز دختر و آغاز دهه کرامت اظهار کرد: ارتقای جایگاه بانوان در عرصه‎های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و سایر زمینه‎ها باید مورد توجه و تقویت قرار گیرد.

وی تاکید کرد: سیاست دولت ارتقاء جایگاه بانوان بوده و امروز بانوان شاغل در کشور ثابت کردند علاوه بر اینکه می‎توانند در عرصه‎های مختلف نقش‎آفرینی کنند در ثبات خانواده و تحکیم بنیان آن نیز موفق باشند.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان هدف از برگزاری کارگروه بانوان را شناسایی ظرفیت و توانمندی‎های داخلی شهرستان گرگان و برنامه‎ریزی و هدف‎گذاری برای این ظرفیت‎ها عنوان کرد.

بی‎باک افزود: اشتغال فارغ‎التحصیلان، اشتغال بانوان روستایی، اشتغال زنان سرپرست خانوار، معلولان و سایر اقشار نیازمند جامعه باید در اولویت این کارگروه قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش دستگاه‎های آموزش‎محور فنی و حرفه‎ای، آموزش و پرورش، صنایع دستی و گردشگری بر لزوم توجه به بازار کار و نیازسنجی لازم در برگزاری دوره‎های آموزشی از سوی دستگاه‎های متولی تأکید کرد.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان توجه ویژه در حوزه بانوان در روستاهای شهرستان را نیز یکی دیگر از راهکارهای ارتقاء شاخص‎های اشتغال بانوان دانست و توجه بیشتر در این زمینه را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار فارس، جلسه کارگروه اشتغال بانوان و خانواده شهرستان گرگان به میزبانی مرکز فنی و حرفه‎ای خواهران گرگان به منظور بررسی راهکارهای ایجاد زمینه‎های اشتغال در حوزه بانوان با حضور دستگاه‎های عضو این کارگروه برگزار شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 810
  • کد خبر : 23921