عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشتغال و بهبود فضای کاری بانوان، دغدغه همیشگی کارگروه بانوان باشد

معاون فرماندار در جلسه گروه کاری اشتغال بانوان شهرستان آق قلا:

اشتغال و بهبود فضای کاری بانوان، دغدغه همیشگی کارگروه بانوان باشد

اشتغال و بهبود فضای کاری بانوان، دغدغه همیشگی کارگروه بانوان باشد

 علی اکبر قجری گفت: اشتغال و بهبود فضای کاری بانوان، دغدغه همیشگی کارگروه بانوان باشد.

 جلسه گروه کاری اشتغال كارگروه تخصصي بانوان و خانواده شهرستان آق قلا به رياست علی اکبر قجری معاون فرماندار و با حضور اعضاء این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،علی اکبر قجری در این جلسه اظهار داشت: نقش زنان در بخش‌های مختلف جامعه باید به جد مورد توجه مسئولان قرار گیرد؛ چراکه این قشر بنیاد خانواده را تشکیل می‌دهند و نقشی که در داخل و بیرون خانه ایفا می‌کنند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا ادامه داد: امور پژوهشی در خصوص مبانی مختلف برای بهبود وضعیت بانوان از جمله ازدواج و طلاق نیز مقوله‌ای است که حتما باید در برنامه‌های کارگروه امور بانوان و خانواده قرار گیرد و در مجموع شرایطی فراهم شود که نقش زنان و سازمان‌های مردم‌نهاد به سمت و سوی تقویت ارزش‌های خانوادگی و فرهنگی هدایت شود.

 "قجری"با تاکید بر لزوم برش شهرستانی اعتبارات فرهنگی استان، تشکیل موسسه مردم‌ نهاد خاص بانوان بی‌سرپرست، راه اندازی بازارچه صنایع دستی بانوان و احداث پارک بانوان را اولویت برنامه‌های پیش‌بینی شده امسال در حوزه بانوان برشمرد.

 جانشین رئیس کارگروه بانوان و خانواده شهرستان آق قلا تاکید کرد: راه‌اندازی بازارچه خوداشتغالی بانوان با هدف عرضه تولیدات آن‌ها و حمایت از کسب و کار خانگی و صنایع دستی در راستای درآمدزایی، همچنین توانمندسازی بانوان روستایی با هماهنگی ادارات فنی و حرفه‌ای، میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری برای بهبود وضعیت کارآفرینی و اشتغال بانوان در دستور کار شهرستان قرار داشته و به جدیت در حال پیگیری است.

اشتغال و بهبود فضای کاری بانوان، دغدغه همیشگی کارگروه بانوان باشد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 785
  • کد خبر : 21827