عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گذر از مرز ثبت 200 تشکل مردم نهاد در سامانه دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد


گذر از مرز ثبت 200 تشکل مردم نهاد در سامانه دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خبر داد : بیش از 200 تشکل مردم نهاد (غیر دولتی) در سامانه دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد به ثبت رسید.

 به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی مهندس ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اعلام این خبر گفت:تاکنون 212 تشکل مردم نهاد مرتبط با حوزه های فعالیت این اداره کل در سامانه omtm.irبه ثبت رسیده است.

 وی در ادامه افزود:این تشکل ها در حوزه های میراث فرهنگی ،میراث معنوی ،صنایع دستی و گردشگری دارای فعالیت می باشند که امیدواریم با حمایت های لازم بتوانیم از ظرفیت این تشکل ها در گسترش فرهنگ حفظ میراث فرهنگی و معنوی ، رشد و افزایش ظرفیت گردشگر پذیری و معرفی جاذبه های استان، حفظ و توسعه صنایع دستی و هنرهای سنتی استان بهره مند گردیم

 ابراهیم کریمی در ادامه گفت : در رسیدن به این امر مهم تلاش مدیران شهرستانی قابل تقدیر می باشد به گونه ای که تعداد 200 تشکل شهرستانهای استان به ثبت رسیده است.

 مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان اعلام نمود : سال 1395 ما دارای رتبه اول کشور در ثبت تشکل ها بوده ایم و بعد از استان گلستان با 212 تشکل ثبت شده استانهای تهران با 41 و یزد با 25 و اصفهان با 22 تشکل ثبت در رده های بعدی قرار دارند

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .